-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: komar <k...@1...cc>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Tue, 02 Apr 2013 12:26:32 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <kjebmu$4ae$1@node1.news.atman.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160019116.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1364898335 4430 95.160.19.116 (2 Apr 2013 10:25:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2013 10:25:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
In-Reply-To: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487645
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-01 14:14, t? pisze:
> Przy porządkach wpadł mi w ręce stary numer "Auto International" (7/95),
> a tam test Poloneza Caro. Według wielu ekspertów PMS-owych Polonez ma
> rewelacyjne hamulce, nawet ten stary, nie mówiąc o Caro. Gdy pisałem, że
> te hamulce są z dupy, to domagali się źródła. No i proszę:
>
> "Mimo zmiany układu hamulcowego i >>zaadoptowaniu<< osprzętu firmy Lucas,
> hamulce pozostały słabą stroną Poloneza. Wyhamowując ze 100 km/h, auto
> potrzebowało ponad 76 m na zatrzymanie się."
>
> Tak, macie rację, hamulce Poloneza to prawdziwa rewelacja! A im starszy,
> tym lepsze, jak wino.
>
dopiero co zachwalałeś Roy'a, że taki wspaniały a teraz wyciągasz jakieś
brudy na niego? Nie chciał odpalić i się pogniewaliście? ;>
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 12:29 Jakub Witkowski
- 02.04.13 12:35 yabba
- 02.04.13 13:08 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 13:35 Artur Maśląg
- 02.04.13 13:51 Jakub Witkowski
- 02.04.13 14:22 RoMan Mandziejewicz
- 02.04.13 14:45 Artur Maśląg
- 02.04.13 16:03 AT
- 02.04.13 16:15 k...@g...com
- 02.04.13 16:19 szufela
- 02.04.13 16:40 tá´Ź
- 02.04.13 16:49 h.w.d.p.
- 02.04.13 17:35 k...@g...com
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=