-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Tue, 02 Apr 2013 14:45:47 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <kjejtu$65m$1@node2.news.atman.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<fl3dymcsb9hb$.787oql6shgcm$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<1v9m4m8fpxo3f$.1bhf5tscjopxt.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
<m...@4...net>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1364906750 6326 159.253.247.138 (2 Apr 2013 12:45:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2013 12:45:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487657
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-02 14:22, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Artur,
>
> Tuesday, April 2, 2013, 1:35:40 PM, you wrote:
>
>>>>> Jak tak jeszcze patrzę w ten katalog, wziąłem tą najmocniejszą wersję
>>>>> Poloneza z silnikiem 103KM, patrzę i nie wierzę...
>>>> To nie była najsilniejsza wersja Poloneza..
>>> Najsilniejsza seryjna.
>> Nadal nieprawda.
>
> To oświeć mnie ze swoją objawiona prawdą i podaj wielkość serii.
Nie kombinuj z prawdą objawioną i wielkością serii. Były produkowane
w niewielkich seriach, ale nadal były to pojazdy seryjne i dostępne
np. w Pewex-ach. Ba, może ten z fordowską jednostką napędową był
seryjny. Spróbuję poszukać ile tego wyszło...
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 16:03 AT
- 02.04.13 16:15 k...@g...com
- 02.04.13 16:19 szufela
- 02.04.13 16:40 tá´Ź
- 02.04.13 16:49 h.w.d.p.
- 02.04.13 17:35 k...@g...com
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
- 02.04.13 19:54 Robert Rędziak
- 02.04.13 19:59 Robert Rędziak
- 02.04.13 21:47 Marek Dyjor
- 02.04.13 21:50 Artur Maśląg
- 02.04.13 22:06 J.F.
- 02.04.13 22:10 h.w.d.p.
- 02.04.13 22:36 Michał Baszyński
- 02.04.13 22:54 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe