eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 547

  • 291. Data: 2013-04-03 23:07:05
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-03 23:04, J.F. pisze:
    > Nie pomylilo ci sie ze 102 ?
    > Bo 104 miala juz 40KM i 120 wykrecala bez problemu.

    Bez problemu to znaczy jak? Udało się bo nie wypadłeś drzwiami czy
    bujałeś się przez 10km do tych 120, co już samo w sobie było tak wielkim
    przeżyciem że pamiętasz je jeszcze po 30latach?

    Pozdr.


  • 292. Data: 2013-04-03 23:07:10
    Temat: Re: Mit zajebistych majtek mojej babci
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, April 3, 2013, 10:12:21 PM, you wrote:

    >>>> Na sąsiedniej grupie
    >>>> piękny flame na temat śrubokręta.
    >>> Wkrętaka.
    >> Co Ty, kwa nać!, wiesz o śrubokrętach, nazewniczy faszysto! ;)
    > Srubokrety do srub, wkretaki do wkretow !

    Księża na księżyc!

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 293. Data: 2013-04-03 23:09:13
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    DoQ wrote:

    > Bez problemu to znaczy jak? Udało się bo nie wypadłeś drzwiami

    Szacun, bo podobno kilku też tego próbowało i wyssało ich przez dziury w
    podłodze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 294. Data: 2013-04-03 23:19:57
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2013-04-03 01:21, Bydlę pisze:

    >>>>> Silnik do remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy. Remont kapitany
    >>>>> silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości nowego silnika.
    >>>>
    >>>> no to faktycznie osiągnięcie..
    >>>
    >>> Ale które? Trzy dni, czy cena?
    >>
    >> przebieg do remontu
    >
    > IMHO całkiem normalny.
    > W zapoprzedniej firmie (albo jeszcze wcześnieszej? chwila: 1, 2, 3, 4, 5
    > - o kurcze, to było cztery firmy temu!) zajeździliśmy 4 egemplarze - i
    > każdy z nich miał podobny przebieg (6 kierowców, trasy po całej Polsce i
    > jakieś 30% po mieście).

    uważam po prostu, że nie ma się czym podniecać. W czasach świetności
    poldolota istniały silniki innych producentów (zgadza się, nie w
    demoludach..), dla których te 250 tysięcy to było tyle co nic.

    --
    Pozdr.
    Michał


  • 295. Data: 2013-04-03 23:23:28
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Zastanawia mnie Twoja wiara w te 70 metrów. Stokowe Polonezy
    > zatrzymywały się w granicach i poniżej 50 metrów. Bez ideologii.

    Skąd te dane?

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 296. Data: 2013-04-03 23:23:55
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Tom N wrote:

    > <http://humorekk.eu.interia.pl/strach.na.drogach.8.h
    tml>
    >
    > "Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek
    > miał uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy
    > nagrzanych hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie
    > nowym poldku, ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45
    > metrów bez różnicy czy ciepłe czy zimne"

    O tak, tak, to pokaż te testy z 50 m.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 297. Data: 2013-04-03 23:25:16
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-03 23:23, t? pisze:
    >> Zastanawia mnie Twoja wiara w te 70 metrów. Stokowe Polonezy
    >> zatrzymywały się w granicach i poniżej 50 metrów. Bez ideologii.
    > Skąd te dane?

    Z ADAC, NCAP i NSDAP.


    Pozdr.


  • 298. Data: 2013-04-03 23:25:23
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź

    Artur Maśląg wrote:

    > Przy normalnej jeździe
    > dawał radę nawet w Alpach.

    Tak, przy prędkościach zbliżonych do roweru.

    --
    ss??q s? ??u??ou??


  • 299. Data: 2013-04-03 23:25:44
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 21:23:55 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Tom N wrote:
    >
    >> <http://humorekk.eu.interia.pl/strach.na.drogach.8.h
    tml>
    >>
    >> "Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek
    >> miał uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy
    >> nagrzanych hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie
    >> nowym poldku, ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45
    >> metrów bez różnicy czy ciepłe czy zimne"
    >
    > O tak, tak, to pokaż te testy z 50 m.

    a co chcesz udowodnić? że poldek z uszkodzonymi hamulcami jest
    reprezentatywny?



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 300. Data: 2013-04-03 23:35:03
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-03 23:25, masti pisze:
    >>> "Jakieś porównanie z 1996 albo 1997 w prasie. OIDP to testowy poldek
    >>> miał uszkodzony układ hamulcowy (coś ściągało na boki, wynik był przy
    >>> nagrzanych hamulcach (zimne koło 50m) Jak powtórzyli test na fabrycznie
    >>> nowym poldku, ze sprawnym układem hamulcowym, to wyniki były koło 45
    >>> metrów bez różnicy czy ciepłe czy zimne"
    >> O tak, tak, to pokaż te testy z 50 m.
    > a co chcesz udowodnić? że poldek z uszkodzonymi hamulcami jest
    > reprezentatywny?

    A kto twierdzi że uszkodzone?



strony : 1 ... 20 ... 29 . [ 30 ] . 31 ... 40 ... 55


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: