  • Data: 2013-04-10 11:26:15
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <n...@w...pl> wrote in message
    news:kk35qq$1ad$1@node2.news.atman.pl...

    > Chyba przed 1975 ;)

    No, oczywiście :-)

    > Co do samej historii (nie zdjęcia) to ciekaw jestem
    > co tam napisali, ponieważ rok 1975 jest prawdopodobny

    "Co tam napisali"? Tzn - masz na myśli artykuł, czy datę? Bo informacji tam
    więcej nie było - jeśli pamiętasz, w Perspektywach było kilka (?) stron z
    krótkimi wieściami-ciekawostkami ze świata - jakieś zdjęcie i parę linijek
    tekstu, więc to co zamieściłem, to było wszystko na ten temat.
    A co do daty - pamiętam, że po premierze Poloneza natknąwszy się na to
    zdjęcie przy przeglądaniu zeszytu "z samochodami" mocno się zdziwiłem, że
    "mam Poloneza". Zdjęcia i materiały o samochodach zbierałem mniej więcej od
    1970, więc na pewno wcześniej tego zdjęcia nie było ;-)

    --
    Axel