  • Data: 2013-04-10 09:53:51
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-10 08:50, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg" <n...@w...pl> wrote in message

    > Znane, bo wrzuciłem to zdjęcie dawno temu na imageshack-a :-)
    > Żałuję tylko, że zachowałem tylko wycinek z gazety (były to prawdopodobnie
    > "Perspektywy"), bez daty wydania.
    > No, ale jako gówniarz, nie myślałem wtedy, że takie informacje do
    > czegokolwiek się przydadzą :-)
    > Było to w każdym razie na pewno kilka lat przed oficjalną premierą Poloneza
    > (wydaje mi się, że jeszcze przed 1995 rokiem).

    Chyba przed 1975 ;) Co do samej historii (nie zdjęcia) to ciekaw jestem
    co tam napisali, ponieważ rok 1975 jest prawdopodobny - wrzuciłem
    link do zdjęcia 'włoskiego' Poloneza z 1975, którego mamy w Polsce i
    można go nawet obejrzeć (na Filtrowej 62 DC). Tutaj jedno z moich
    zdjeć: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7cfdb0a82643126
    .html
    AFAIR decyzja o nowym samochodzie padła w 1972 i wtedy między innymi
    polscy inżynierowie pojechali do Włoch, by pracować nad tym modelem
    (zresztą pewnie nie chodziło tylko o samego Poloneza).