eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed2.news.x
    s4all.nl!xs4all!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
    <wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
    <vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    Date: Tue, 2 Apr 2013 23:28:14 +0200
    Message-ID: <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.159.20
    X-Trace: 1364938095 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.25.159.20:52015
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487703
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 2 Apr 2013 10:19:06 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello Tomasz,
    >
    > Tuesday, April 2, 2013, 2:16:06 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >>>> Na pewno przód strasznie nurkował przy hamowaniu.
    >>> Nurkowanie to jeszcze nie oscylacja.
    >> Jeszcze nie, ale amortyzacja tam też była daleka od sportowej.
    >
    > A tego oczekiwałeś od Poloneza? :O

    Mimo wszystko poprawności.
    Jak dla mnie samochód niskiej klasy, ale trzymający jakąś poprawność i
    składność układu zawieszenie-hamulce to np. Cinquecento.
    Polonez był dużo gorszy.
    Ja wiem że to niby nie ta epoka i nie te warunki ekonomiczno-polityczne,
    ale mówię o technice.

    >> Całe auto rozhuśtane i poza samym szukaniem przyczepności to jeszcze
    >> kierowca musiał walczyć z taką oscylacją przód-tył.
    >
    > Jakoś sobie takiej walki nie przypominam. Ale ja rajdowcem nie
    > jestem, lubię tylko szybka jazdę po górskich drogach...

    Długiej drogi hamowania się tak nie czuje.
    Dopiero jak pomierzy się efekty i okazuje się że byle cienias potrzebuje
    kilkanaście metrów mniej żeby wyhamować ze 100km/h, dopiero wtedy widać że
    coś tu jest nie tak.

    Zresztą teraz jak uzmysłowiłem sobie te różnice między Cinquecento a
    Polonezem to jednak stawiam że to wszystko to były jednak problemy
    niedowymiarowanych hamulców.

    Dużo większy samochód, dużo mocniejszy silnik, a mniejsze tarcze, 1.5x
    mniejsza powierzchnia klocków. To po prostu nie mogło działać lepiej i
    faktycznie może nie ma nawet co mieszać do tego zawieszenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: