-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed2.news.x
s4all.nl!xs4all!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.c
om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b
-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
<18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
<1...@4...net>
<6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
<18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
<wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
<vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
<1...@p...pl.invalid>
Date: Tue, 2 Apr 2013 23:28:14 +0200
Message-ID: <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
Lines: 39
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.159.20
X-Trace: 1364938095 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.25.159.20:52015
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487703
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 2 Apr 2013 10:19:06 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> Hello Tomasz,
>
> Tuesday, April 2, 2013, 2:16:06 AM, you wrote:
>
> [...]
>
>>>> Na pewno przód strasznie nurkował przy hamowaniu.
>>> Nurkowanie to jeszcze nie oscylacja.
>> Jeszcze nie, ale amortyzacja tam też była daleka od sportowej.
>
> A tego oczekiwałeś od Poloneza? :O
Mimo wszystko poprawności.
Jak dla mnie samochód niskiej klasy, ale trzymający jakąś poprawność i
składność układu zawieszenie-hamulce to np. Cinquecento.
Polonez był dużo gorszy.
Ja wiem że to niby nie ta epoka i nie te warunki ekonomiczno-polityczne,
ale mówię o technice.
>> Całe auto rozhuśtane i poza samym szukaniem przyczepności to jeszcze
>> kierowca musiał walczyć z taką oscylacją przód-tył.
>
> Jakoś sobie takiej walki nie przypominam. Ale ja rajdowcem nie
> jestem, lubię tylko szybka jazdę po górskich drogach...
Długiej drogi hamowania się tak nie czuje.
Dopiero jak pomierzy się efekty i okazuje się że byle cienias potrzebuje
kilkanaście metrów mniej żeby wyhamować ze 100km/h, dopiero wtedy widać że
coś tu jest nie tak.
Zresztą teraz jak uzmysłowiłem sobie te różnice między Cinquecento a
Polonezem to jednak stawiam że to wszystko to były jednak problemy
niedowymiarowanych hamulców.
Dużo większy samochód, dużo mocniejszy silnik, a mniejsze tarcze, 1.5x
mniejsza powierzchnia klocków. To po prostu nie mogło działać lepiej i
faktycznie może nie ma nawet co mieszać do tego zawieszenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.13 23:36 Robert Rędziak
- 02.04.13 23:38 k...@g...com
- 02.04.13 23:38 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:40 masti
- 02.04.13 23:45 k...@g...com
- 02.04.13 23:48 Tomasz Pyra
- 02.04.13 23:58 Tomasz Pyra
- 03.04.13 00:00 Robert Rędziak
- 03.04.13 00:01 k...@g...com
- 03.04.13 00:12 k...@g...com
- 03.04.13 00:15 J.F.
- 03.04.13 00:22 J.F.
- 03.04.13 00:31 k...@g...com
- 03.04.13 00:37 h.w.d.p.
- 03.04.13 00:42 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- 2025-03-03 nie naprawiam więcej telewizorów
- 2025-03-03 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-03 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2025-03-03 Gdy ministrowie sa golodupcami
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=