-
Data: 2013-04-03 00:01:20
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 23:40:44 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> Dnia pięknego Tue, 02 Apr 2013 23:16:27 +0200 osobnik zwany Michał
>
> Baszyński napisał:
>
>
>
> > W dniu 2013-04-02 23:07, Bydlę pisze:
>
> >> On 2013-04-02 20:36:45 +0000, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
>
> >> said:
>
> >>
>
> >>> W dniu 2013-04-01 16:55, k...@g...com pisze:
>
> >>>> Silnik do remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy. Remont kapitany
>
> >>>> silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości nowego silnika.
>
> >>>
>
> >>> no to faktycznie osiągnięcie..
>
> >>
>
> >> Ale które? Trzy dni, czy cena?
>
> >
>
> > przebieg do remontu
>
>
>
> jak na silnik z 1933 to nieźle.
>
> Obecnie niektóre tyle nie przeżyją
>
>
>
>
>
>
>
> --
>
> Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
>
> mst <at> gazeta <.> pl
>
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
>
> -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy. I nie
dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy wzięła się stąd że
jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej osi. A tak po ludzku że nie ma
szklanek i popychaczy. I że da się go rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I
co z tego. Ano gówno z tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo
odchudzili na ile się dało wszystko co w środku. I jak by go zakręcić o 25% więcej
niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy od rajdowych
126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i przeżywał. To prawie 3 razy
tyle co fabryka pisała o obrotach maksymalnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 00:12 k...@g...com
- 03.04.13 00:15 J.F.
- 03.04.13 00:22 J.F.
- 03.04.13 00:31 k...@g...com
- 03.04.13 00:37 h.w.d.p.
- 03.04.13 00:42 k...@g...com
- 03.04.13 00:57 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 01:14 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:16 Michoo
- 03.04.13 01:21 Bydlę
- 03.04.13 01:25 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:32 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:37 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=