  • Data: 2013-03-17 14:34:54
    Temat: Re: Mit nieodwracalności zmian w JPG
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-17 11:42, Sylwester Zarębski pisze:

    > Też nie masz, bo jeśli piszesz, że zmiany zapisujesz w XML, to ilość
    > aplikacji tak działających sprowadza się do tych samych aplikacji
    > obsługujących RAW (taki Irfan czy XNview, czy przeglądarka obrazów
    > Windows nie zobaczy obrazu ze zmianami w XML).

    Mam - tryb "edit" w ACDSee ingeruje w bitmapę i w Paicie zobaczysz te
    zmiany. To ja decyduję jakie zmiany idą do bitmapy a jakie do XML. Mam
    swobodę decydowania. To jest ta swoboda decydowania o jakiej piszę.

    > W związku z czym taki sposób działania NICZYM nie różni się od
    > korzystania z RAWów, bo i tak na koniec musisz wygenerować plik docelowy
    > po wszystkich zmianach.

    Nie muszę. Drukuję na papierze bezpośrednio z RAWów. Nie mam JPGów na
    dysku. JPG generuję wyłącznie gdy chcę coś np. w internecie pokazać itp.

    > Ergo, wymyśliłeś sobie łatwiejszy sposób działania, ale zapomniałeś, że
    > nie ma aplikacji, które twój wymyślony sposób działania by wspierały
    > (czyli JPG+XML, a nie RAW+XML).

    A co powiesz odnośnie ACDSee Pro 6 ?

    Marek