  • 81. Data: 2013-06-26 16:43:13
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja w sprawie formalnej:

    On Wed, 26 Jun 2013, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Albo się nauczcie rozpędzać auto do przepisowych 140 km/h

    Pokażesz przepis?
    Tak konkretnie, numer DU i tak dalej.
    Dodam, że z rzadka się zdarza że owszem, jest BRAK KARY
    za ŁAMANIE PRZEPISU (podobnoż taka wersja ma dotyczyć
    obowiązkowej kamizelki dla pieszych), co nieprzepisowości
    nie zmienia i z rzadka może mieć wpływ na ocenę przez sąd.

    Dlatego czuję się zainteresowany objaśnieniem ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2013-06-26 16:45:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Olewasz zasadę ograniczonego zaufania zapisaną w PoRD?
    > Okoliczności czyli najzwyklejsza w świecie rzeczywistość nakazuje
    > spodziewać się na autostradzie pojazdów jadących szybciej.

    W żaden sposób z tego nie wynika, że ktoś kto porusza się z prędkością
    mniejszą niż maksymalna ma obowiązek poruszać się na prawym pasie z
    prędkością ślimaczą aby szlachta mogła jeździć z prędkością większą (niż
    dopuszczalna).

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 83. Data: 2013-06-26 16:46:31
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-06-26 14:52, Mario pisze:

    > Poza tym prędkość powinna być dostosowana do warunków na drodze.

    Buahaha, ale banał. A czy ja jeżdżę 140 km/h po oblodzonej autostradzie?

  • 84. Data: 2013-06-26 16:47:59
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Wednesday, June 26, 2013, 4:21:01 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A ktoś mu pistolet do głowy przyłożył, że nie mógł zjechać na chwile
    > na prawy? Skoro pojazd za nim zdołał zwolnić, odczekać a potem jeszcze
    > wyprzedzić prawym, to na prawym musiało być mnóstwo miejsca.

    Nie podchodził bym krytycznie do zaprezentowanego przez niego opisu
    sytuacji gdyby nie postulaty jakie głosi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 85. Data: 2013-06-26 16:49:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Buahaha, ale banał. A czy ja jeżdżę 140 km/h po oblodzonej autostradzie?

    Poza oblodzeniem nie znasz innych przyczyn wymagających zmniejszenia
    prędkości do wartości mniejszej niż maksymalna?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 86. Data: 2013-06-26 16:55:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 16:36:59 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Olewasz zasadę ograniczonego zaufania zapisaną w PoRD?

    Wprost przeciwnie.

    > Okoliczności czyli najzwyklejsza w świecie rzeczywistość nakazuje
    > spodziewać się na autostradzie pojazdów jadących szybciej.

    Nie ma takich okoliczności. Jeśli pojazd nie ma kogutów to mogę założyć
    że jedzie max 140 km/h (chyba że zbliża się naprawdę szybko - niemniej w
    lusterku trudniej ocenić).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 87. Data: 2013-06-26 16:56:29
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 16:34:23 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Na autostradzie? Powiedzmy, że akceptowalnie powoli biorąc pod uwagę,
    > że do 150 mandatu nie ma

    Taryfikator przewiduje, dlaczego nie ma?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 88. Data: 2013-06-26 17:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Trzymajmy się PoRD, nie można.

    Zasada ograniczonego zaufania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 89. Data: 2013-06-26 17:01:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Wprost przeciwnie.
    > Nie ma takich okoliczności. Jeśli pojazd nie ma kogutów to mogę założyć
    > że jedzie max 140 km/h (chyba że zbliża się naprawdę szybko - niemniej w
    > lusterku trudniej ocenić).

    I jak dziecko będziesz zamykał oczy na rzeczywistość?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 90. Data: 2013-06-26 17:01:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 13:13:49 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello Tomasz,
    > Wednesday, June 26, 2013, 12:59:34 PM, you wrote:
    > [...]
    > No to przyjmij do wiadomości, że na A4 to norma, niestety :(

    Jak wszedzie. Jedni chca szybciej, inni wolniej, jedni mysla ze jada
    wystarczajaco szybko, inni ze nie.

    Jesli dales rade wyprzedzic po prawej bez dodadawania gazu - to na
    pregiez pisac :-)

    J.