  • 71. Data: 2013-06-26 16:14:04
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 14:00:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Wrecz trzeba.

    Trzymajmy się PoRD, nie można.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 72. Data: 2013-06-26 16:21:01
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 16:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A to ma jakieś znaczenie?
    > Chyba najwazniejsze jest, że ktos jechał bez sensu lewym pasem, kiedy prawy
    > miał wolny i mógł na niego zjechać.

    Z tekstu nie wynika, że bez sensu. Może wyprzedzał dwa samochody i
    śmiał je "wziąć" za jednym razem zamiast schować się od razu po
    pierwszym aucie na prawy pas. Wątkotwórca jakoś nie wyjaśnia dokładniej
    jak to było, tylko koncentruje się na zakazie wjazdu na lewy pas dla
    tych co nie poruszają się z prędkością maksymalną.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 73. Data: 2013-06-26 16:31:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Wednesday, June 26, 2013, 3:07:55 PM, you wrote:

    > Piętnujący pisał też ogólnie o tych którzy biorą się za wyprzedzanie nie
    > mając 140 km/h. Kazał im siedzieć tam gdzie jest 80. Jak ktoś się
    > bierze4 za wyprzedzanie to prawy nie jest wolny.

    Jeśli ślimak został wyprzedzony prawym pasem, to ten pas był wolny czy
    nie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2013-06-26 16:32:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Franc,

    Wednesday, June 26, 2013, 3:08:39 PM, you wrote:

    > Może jednak było tak, że przykleił się golfem do lewega pasa i sobie
    > jechał. Może było tak, że golfem uznał, że na prawym pasie za bardzo tłucze
    > - zazwyczaj jest bardziej wyjeźdzony.

    A4 jest w dobrym stanie - niedawno jechałem tym odcinkiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2013-06-26 16:33:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2013, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A ślimak w golfie musiał jechać lewym pasem?

    Wcale nie musiał, ale mógł ;>
    (takoż autor wątku - nie musiał, mógł i to zrobił)
    uwaga: "mógł" != "powinien"

    pzdr, Gotfryd

  • 76. Data: 2013-06-26 16:34:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello A.L.,

    Wednesday, June 26, 2013, 3:16:48 PM, you wrote:

    > 140 to nie za szybko?...

    Na autostradzie? Powiedzmy, że akceptowalnie powoli biorąc pod uwagę,
    że do 150 mandatu nie ma. Paradoksalnie zwiększenie limitu ze 130 do
    140 uspokoiło jazdę - zdecydowana większość jedzie grzecznie pomiędzy
    130 a 150 i ilość jadących szybciej radykalnie zmalała.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2013-06-26 16:36:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Wednesday, June 26, 2013, 4:14:04 PM, you wrote:

    > Trzymajmy się PoRD, nie można.

    Olewasz zasadę ograniczonego zaufania zapisaną w PoRD?
    Okoliczności czyli najzwyklejsza w świecie rzeczywistość nakazuje
    spodziewać się na autostradzie pojazdów jadących szybciej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2013-06-26 16:38:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2013, Franc wrote:

    > Poprawię się. Nie wiedziałem :-)
    >
    > PS.
    > Od dzisiaj ustawiam ogranicznik do dozwolonej prędkości i nic mnie nie
    > zmusi do pojechania 91.

    Też nie wolno :>
    W razie jakby popełnienie wykroczenia miało ustrzec przed popełnieniem
    przestępstwa (po polsku: w razie zagrożenia wypadkiem) należy przekroczyć
    (o ile to możliwe).
    Rzecz jasna, nie uwalnia to od odpowiedzialności tego kto doprowadził
    do "sytuacji przymusowej", żeby ktoś tu nie tłumaczył że "musiał
    przyspieszyć żeby skończyć wyprzedzanie bez zagrożenia" (dotąd
    ewentualnie prawda) "więc mandat się nie należy" (to już nieprawda) :)

    pzdr, Gotfryd

  • 79. Data: 2013-06-26 16:38:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Wednesday, June 26, 2013, 4:21:01 PM, you wrote:

    [...]

    > Z tekstu nie wynika, że bez sensu. Może wyprzedzał dwa samochody i
    > śmiał je "wziąć" za jednym razem

    A ktoś mu pistolet do głowy przyłożył, że nie mógł zjechać na chwile
    na prawy? Skoro pojazd za nim zdołał zwolnić, odczekać a potem jeszcze
    wyprzedzić prawym, to na prawym musiało być mnóstwo miejsca.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2013-06-26 16:42:27
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Jeśli ślimak został wyprzedzony prawym pasem, to ten pas był wolny czy
    > nie?

    A może była na prawym pasie luka między tirami, w którą się wcisnął
    nadmiernie pobudzony zwolennik jazdy z prędkością maksymalną. Może
    ślimak uważał, że w tych warunkach pogodowych jedzie z bezpieczną
    prędkością i bezsensowny jest zjazd na prawy pas na parę sekund i
    wytracanie prędkości z powodu wlokącego się tam kolejnego tira.
    Sytuacje że jest jakiś ślimak który jedzie innym tempem są nagminne i
    nie widzę powodu żeby to aż tak podniosło ciśnienie że trzeba wylewać
    żale na pręgu. W mojej opinii na autostradzie nie ślimaki wosobówkach są
    zagrożeniem ale ślimaki w Tirach wjeżdżający gwałtownie na lewy pas,
    oraz właśnie ci, którym podnosi się ciśnienie jeśli przed nimi pojawił
    się na horyzoncie ktoś kto na czas nie zjechał z drogi aby ustąpić
    miszczowi.

    --
    pozdrawiam
    MD