  • 51. Data: 2013-06-26 14:57:22
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 14:45, Franc pisze:

    > Bo jesteś dupa a nie kierowca i nie potrafisz przewidzieć sytuacji
    > drogowej. Przecież zanim dojedziesz do tira masz kilka sekund na
    > spojrzenie w lusterko.
    > Jak jest miejsce to:
    > - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem
    > - jak jaką szybcy to odpuszczam gaz i spokojnie mnie miną a potem ja
    > wyprzedzę
    > - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
    > chwilowej prędkości 160

    Nie wolno :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 52. Data: 2013-06-26 15:00:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 14:52:06 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ja podałem przepisy, które łamia wpierdalający się na lewy pas prosto
    > przed maskę. Podasz przepis nakazujący powolna jazdę lewym pasem, gdy
    > prawy jest wolny?

    Oczywiście że nie, bo takiego nie ma. Ale lewym pasem więcej niż 140
    jechać nie można.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 53. Data: 2013-06-26 15:00:26
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 11:54:45 +0000 (UTC), Wiesiaczek napisał(a):

    > I co dziwniejsze, on ma rację! :)
    > Jeśli zajeżdżasz komuś drogę zmuszając go do hamowania to nazywamy to
    > wymuszeniem pierwszeństwa.

    Tak, tylko ze na ogol wyglada to inaczej. Prawym pasem jedzie kolumna
    ciezarowek, pedza powiedzmy cale 90 km/h.
    Zmieniasz pas na lewy, sprawdziwszy wczesniej, ze nie ma na nim nikogo i
    zaczysz wyprzedzac te kolumne. I za chwile dogania cie pajac, ktory byl
    pareset metrow w tyle i doskonale cie widzial z daleka. Zanim ty skonczysz
    wyprzedzanie, on siedzi ci na dupe, miga, trabi, robi miny i caly jest
    obrazony.

    A mogl zwolnic i zachowac odstep, i to bez gwaltownego hamowania.

    PS. Ja nie lubie sie spieszyc i na ogol jezdze najwyzej 120 km/h, ale
    PRAWYM pasem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 54. Data: 2013-06-26 15:03:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    [...]

    > Lewy pas dla prędkości=140 a prawy dla reszty świata? Dziwne podejście.
    > Poza tym prędkość powinna być dostosowana do warunków na drodze.

    Po raz kolejny: czy można utrudniać ruch na lewym pasie gdy prawy jest
    wolny?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-06-26 15:04:06
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Ale po co zjeżdżasz na leyu pas skoro wiesz, że tam też tłok?

    Bo tam średnia prędkość 130 a na prawym 88 :)

    > Napisał, że wyprzedził Golfa prawym pasem. Co Golf robił na lewym
    > pasie?

    Może wyprzedził jednego tira i przymierzał się do wyprzedzania drugiego?
    A poza tym piętnujący napisał też:
    "I generalne piętno dla wszystkich tych kierowców, którzy wyprzedzając
    ciężarówkę na autostradzie muszą spowodować zator na kilkanaście aut.
    ... Albo się nauczcie rozpędzać auto do przepisowych 140 km/h albo
    siedźcie na tym prawym pasie i się nie wychylajcie."
    Czyli król szos uważa, że jak ktoś nie jedzie z prędkością 140 to może
    jechać z taką prędkością jaka jest na prawym pasie czyli np 80.
    I generalnie z taką tezą polemizowałem. Że lewy pas jest tylko dla tych
    którzy jadą z prędkością nie mniejszą niż dopuszczalna.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 56. Data: 2013-06-26 15:04:22
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 14:57:22 +0200, Mario napisał(a):

    > Nie wolno :)
    Poprawię się. Nie wiedziałem :-)

    PS.
    Od dzisiaj ustawiam ogranicznik do dozwolonej prędkości i nic mnie nie
    zmusi do pojechania 91.

    --
    Franc

  • 57. Data: 2013-06-26 15:05:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Oczywiście że nie, bo takiego nie ma. Ale lewym pasem więcej niż 140
    > jechać nie można.

    Mowa o Golfie jadącym 120km/h w miejscu gdzie wolno jechać 140km/h
    przy wolnym prawym pasie. Co masz w tej sprawie do powiedzenia?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-06-26 15:07:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Hello Mario,
    >
    > Wednesday, June 26, 2013, 2:52:42 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Po raz kolejny: czy można utrudniać ruch na lewym pasie gdy prawy jest
    > wolny?

    Piętnujący pisał też ogólnie o tych którzy biorą się za wyprzedzanie nie
    mając 140 km/h. Kazał im siedzieć tam gdzie jest 80. Jak ktoś się
    bierze4 za wyprzedzanie to prawy nie jest wolny.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 59. Data: 2013-06-26 15:08:11
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.06.2013 14:47, AZ wrote:

    > Z takiej, ze Twoj manewr zmusi go do hamowania.

    Dlaczego skoro przepisy mówią o "istotnej zmianie prędkości"?

    > Akurat w tym wypadku ma sam fakt, ze wymuszasz na nim pierwszenstwo.

    A wymuszam?

    > To jedz 90 a nie wyskakujesz jak filip z konopii komus przed maske i
    > twierdzisz, ze jedziesz sobie spokojnie.

    Ja nie wyskakuję jak filip z konopi. I to nie ze względu na
    zapierdalaczy a w trosce o własne bezpieczeństwo.

    > A czemu Ty masz w dupie, ze on chce akurat jechac szybko i bez stresu,
    > ze ktos mu sie wpakuje przed maske?

    > Bo jezeli nie chcesz na kims wymusic pierwszenstwa to musisz byc niestety
    > Ty.

    Kwestia dyskusyjna - ten jadący z tyłu powinien najpierw zakończyć
    manewr wyprzedzania a następnie przed rozpoczęciem kolejnego upewnić się
    czy ja go nie rozpocząłem. Jazda ciągle lewym pasem gdy na prawym jest
    miejsce jest niezgodna z przepisami.

    Michoo

  • 60. Data: 2013-06-26 15:08:39
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 15:04:06 +0200, Mario napisał(a):

    > Może wyprzedził jednego tira i przymierzał się do wyprzedzania drugiego?
    Może jednak było tak, że przykleił się golfem do lewega pasa i sobie
    jechał. Może było tak, że golfem uznał, że na prawym pasie za bardzo tłucze
    - zazwyczaj jest bardziej wyjeźdzony.

    --
    Franc