  • 61. Data: 2013-06-26 15:10:28
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 15:08, Franc pisze:

    > Może jednak było tak, że przykleił się golfem do lewega pasa i sobie
    > jechał. Może było tak, że golfem uznał, że na prawym pasie za bardzo tłucze
    > - zazwyczaj jest bardziej wyjeźdzony.

    To czemu każe nie brać się za wyprzedzanie, jeśli się nie zamierza w
    trakcie manewru natychmiast osiągnąć prędkość maksymalną dopuszczalną na
    autostradzie?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 62. Data: 2013-06-26 15:16:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    140 to nie za szybko?...

    A.L.

  • 63. Data: 2013-06-26 15:18:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-26, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Dlaczego skoro przepisy mówią o "istotnej zmianie prędkości"?

    A ile to ta istotna? ;-)

    > A wymuszam?

    A nie?

    > Ja nie wyskakuję jak filip z konopi. I to nie ze względu na
    > zapierdalaczy a w trosce o własne bezpieczeństwo.

    To pewnie nie mamy sie o co sprzeczac, trzeba jezdzic tak zeby nie
    utrudniac zycia innym. Caly czas piszac mowie o przypadku jelopow typu
    lece sobie odstresowany autostradka, 120 km/h na liczniku i nagle
    przede mna wyrasta ciezarowka jadaca 90 km/h a reakcja jest typu
    "oooo kurwa ciezarowka przede mna", kierunkowskaz i na lewy pas no
    bo przeciez nie bede zwalnial, niech ten za mna hamuje...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-06-26 15:18:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2013-06-26, A.L <a...@a...com> wrote:

    > 140 to nie za szybko?...

    Noooo, jakies dwa i pol raza za szybko.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 65. Data: 2013-06-26 15:19:28
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.06.2013 14:45, Franc wrote:

    > Bo jesteś dupa a nie kierowca i nie potrafisz przewidzieć sytuacji
    > drogowej. Przecież zanim dojedziesz do tira masz kilka sekund na
    > spojrzenie w lusterko.

    Patrzę w lusterka.

    Tylko jest taka dziwna zależność że zapierdalacz będzie jechał np 160,
    czyli jedynie 40 km/h szybciej niż ja - 10m/s różncy. Jeżeli ja jadę
    8m/s szybciej niż tir to powinna wystarczyć mi odległość niewiele
    większa niż ode mnie do niego. Praktyka pokazuje, że często w momencie
    zjechania na lewy pas ten z tyłu przyspiesza i siada na zderzaku.

    > Jak jest miejsce to:
    > - zjźdzam na lewy i jade swoim tempem

    Dokładnie.

    > - jak jaką szybcy to odpuszczam gaz i spokojnie mnie miną a potem ja
    > wyprzedzę

    Czyli hamujesz ty, żeby oni mogli lecieć?

    > - jak jadą szyby daleko w tyle to daję gaz do podłogi i spokojnie przy
    > chwilowej prędkości 160 wyprzedzę tira.

    Nieekonomiczne, irytujące.

    Michoo

  • 66. Data: 2013-06-26 15:35:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 15:05:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Mowa o Golfie jadącym 120km/h w miejscu gdzie wolno jechać 140km/h
    > przy wolnym prawym pasie. Co masz w tej sprawie do powiedzenia?

    Jedzie z prawidłową prędkością po nieprawidłowym pasie. Jakbym jechał
    szybciej to bym go wyprzedził z prawej i nie robił z tego problemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 67. Data: 2013-06-26 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie można zakładać że ktoś jedzie w Polsce 180.

    Wrecz trzeba.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 69. Data: 2013-06-26 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ale nie mówił też z jaką prędkością jechał zanim spotkał tego ze 120
    > km/h.

    A to ma jakieś znaczenie?
    Chyba najwazniejsze jest, że ktos jechał bez sensu lewym pasem, kiedy prawy
    miał wolny i mógł na niego zjechać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 68. Data: 2013-06-26 16:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No, czyste hamstwo...
    > ;)

    ups.... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 70. Data: 2013-06-26 16:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czemu ja mam zwalniać o 25% żeby ktoś nie musiał zwalniać o 14%?

    Idealny przykład manipulacji liczbami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,