  • 101. Data: 2013-06-26 17:12:04
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kqf07c$df5$...@n...news.atman.pl...

    > I tak giną idioci na drogach.

    Ktoś rozjechał gościa w Golfie?

  • 102. Data: 2013-06-26 17:13:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 15:00:39 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Zasada ograniczonego zaufania?

    Dokładnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 103. Data: 2013-06-26 17:14:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jun 2013 13:23:31 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > 140 to prędkość dozwolona a prawo zabrania zmiany pasa jeśli miałoby
    > to utrudnić komukolwiek ruch na pasie, na który zamierzasz wjechać.
    > Art. 22 ust. 1
    > Art. 22 ust. 4
    > Art. 24 ust. 1 pkt 1
    > Jeśli zjeżdżasz na lewy pas przed przepisowo jadący pojazd i zmuszasz
    > tamten pojazd do istotnej zmiany prędkości, to wymuszasz
    > pierwszeństwo i utrudniasz ruch. Ponieważ mowa o prędkości znacząco
    > niższej od prędkości pojazdów poruszających się lewym pasem, to
    > łamiesz art. 19 ust. 2 pkt 1.

    Kolega nie narzekal ze opony spalil przy wyprzedzaniu, wiec zajechanie
    i wymuszenie nie mialo miejsca. A jesli kolega nie potrafi dopasowac
    predkosci do warunkow..

    > Jadący lewym pasem autostrady samochód osobowy ma prawo jechać
    > 140km/h i wyprzedzać w ten sposób jadących wolniej prawym pasem i nie
    > łamie żadnego prawa.

    Tylko ze takie samo prawo ma ten jadacy 120, 100, czy nawet 90.

    J.

  • 104. Data: 2013-06-26 17:22:17
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    > Ale drugą zmorą są ci, którzy przesiedli się ze Skody 105 i
    > jazda autostradą powyżej 110-120km/h to dla nich śmierć w oczach. I
    > żeby taki jeden z drugim wyprzedził i zjechał - nie! - będzie się
    > wlókł lewym pasem i podziwiał rosnący kondukt za sobą.

    - Jak tam na drodze?
    - Cholera! Korek na 3 kilometry. Całe szczęście, że jechałem pierwszy.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 105. Data: 2013-06-26 17:33:34
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > No nie wiem ... musialbys chyba jakis postoj pod bramkami zrobic i
    > statystyki spisac.

    > Dużo ludzi jezdzi tam 120, chyba niezaleznie od marek.

    IMO nawet spora większość, jeździ 120 lub mniej, ale nie _lewym_ pasem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 106. Data: 2013-06-26 17:36:08
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 17:04, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Prawy pas jest obowiązkowy, a nie fakultatywny, tym się zainteresuj.

    Jakoś nie przekonuje mnie opis sytuacji podany przez człowieka
    postulującego zakaz jazdy lewym pasem dla wszystkich poruszających się z
    prędkością poniżej maksymalnej.

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Buhaha. Grozisz plonkiem za to, że mam inne zdanie w tym wątku?
    No jeśli ścigasz się z Wiesiaczkiem o tytuł wioskowego przygłupa, to
    proszę bardzo, nie krępuj się.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 107. Data: 2013-06-26 17:37:21
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 17:11, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ma taki obowiązek niezależnie od prędkości.

    Czyli nikt nie ma prawa poruszać się lewym.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 108. Data: 2013-06-26 17:39:11
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 17:08, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > To go nie wykonujesz i po kłopocie.

    Nie wykonuję manewru bo zza zakrętu albo pagórków może się pojawić się
    idiota jadący 200 km/h. Napisz jeszcze coś śmiesznego.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 109. Data: 2013-06-26 17:39:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-06-26 17:07, Cavallino pisze:

    > Ostatnio podróżowałem autostradami Kią Picanto 1.0.
    > Niewiele jest słabszych od tego odkurzacza.
    > Ale jakoś nie musiałem blokować lewego pasa.
    > Jak sądzisz, dlaczego?

    > Da radę.
    > A jeśli ktoś ma z tym kłopoty to TYM bardziej powinien się wstrzymywać z
    > wypadami na lewy pas autostrady, albo i takową w ogóle.

    Aby nie przeszkadzać tym co jadą ponad 150?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 110. Data: 2013-06-26 17:54:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    > Taryfikator przewiduje, dlaczego nie ma?

    Dlatego, że musisz to zmierzyć. A przepis o pomiarach decyduje, że do
    10km/h ponad limit wynik się odrzuca.

    --
    Best regards,
    RoMan