    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.pregierz
    <2...@b...poznan.pl> <kqelc6$go1$1@mx1.internetia.pl>
    <1861839990$20130626142106@squadack.com> <kqench$n53$1@mx1.internetia.pl>
    <kqenq4$vlg$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <kqeoq8$rq0$1@mx1.internetia.pl>
    <4499947435$20130626150356@squadack.com> <kqepmp$ttq$2@mx1.internetia.pl>
    <7933652266$20130626163140@squadack.com>
    <nm8mpt01pq84$.ia7b2j1sosve$.dlg@40tude.net>
    <kqflr7$pm8$1@mx1.internetia.pl>
    <kjt0zfaz78zp.19ba3mi1tztc2$.dlg@40tude.net>
    <kqhdk2$v8p$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1306272304010.528@quad>
    <kqjela$vqv$1@node1.news.atman.pl>
    <bvbt6yhi9otw$.urz3vv7d0gpc$.dlg@40tude.net>
    <kqk09p$ir6$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 28 Jun 2013 15:21:05 +0200

    Dnia Fri, 28 Jun 2013 14:43:27 +0200, Axel napisał(a):

    > Pierwsza luka nie była zbyt długa,

    Czyli mniej niz 500m ? :-)

    > więc niewiele ponad limit - schowałem się
    > znów za niego.

    > Wiesz, jeżdże już wystarczająco długo, żeby ocenić, czy ktoś obok mnie
    > jedzie jednostajnie, czy przyspiesza. Zwłaszcza jak dość ostro przyspieszam.

    Jak kto ma wielkie parcie ... Ty przyspieszasz, slupki przyspieszaja,
    tir sie zbliza w coraz szybciej, on sie zbliza - no i ocenic imo
    trudno.
    No ale jak sie zaczyna 120 a konczy 180 to watpliwosci nie ma ...
    tylko ze on mowi ze zrobilo sie pusto, to wcisnal gaz, zanim jeszcze
    sie zblizyles, dynamike jego auto ma slaba, to rozpedza powoli,
    do tira bylo blisko, wiec nie czul sie w obowiazku zjezdzac w prawo,
    ale ten wariat z tylu nie widzi ze do tira blisko i usiluje wyprzedzic
    z prawej, a przeciez od razu widac bylo ze nie da rady :-)

    > Nie wiem, ale mam nadzieję, że coraz więcej. A więcej niż 140? Niech sobie
    > jadą, dopóki nie powodują niebezpiecznych sytuacji.

    Ja tez pretensji nie mam, ale skad wiadomo ktory gatunek - siedzi ci z
    tylu i blyska, ale rozpedzi potem do 180 i pojedzie w sina dal, czy
    noga mu sie zatrzyma na 140, a naprawde to 130 w/g GPS i zablokuje
    cie za tym tirem ? :-)

    J.