  • Data: 2013-06-28 21:36:08
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1fuqlhkfpq7co$.1aq2z4jaxksbo$.dlg@40tude.net...

    > Czyli mniej niz 500m ? :-)

    Nie mierzyłem - jakby nie przyspieszał, to spokojnie po wyprzedzeniu
    pojechałbym do przodu.

    > Jak kto ma wielkie parcie ... Ty przyspieszasz, slupki przyspieszaja,
    > tir sie zbliza w coraz szybciej, on sie zbliza - no i ocenic imo
    > trudno.

    No nie... zdecydowanie to widać.

    > No ale jak sie zaczyna 120 a konczy 180 to watpliwosci nie ma ...
    > tylko ze on mowi ze zrobilo sie pusto, to wcisnal gaz, zanim jeszcze
    > sie zblizyles, dynamike jego auto ma slaba, to rozpedza powoli,
    > do tira bylo blisko, wiec nie czul sie w obowiazku zjezdzac w prawo,
    > ale ten wariat z tylu nie widzi ze do tira blisko i usiluje wyprzedzic
    > z prawej, a przeciez od razu widac bylo ze nie da rady :-)

    Jak przyspiesza podczas wyprzedzania - już nie czepiajmy się szczegółów,
    kiedy byłem z jego prawej strony, to ewidentnie łamie przepisy.

    > Ja tez pretensji nie mam, ale skad wiadomo ktory gatunek - siedzi ci z
    > tylu i blyska, ale rozpedzi potem do 180 i pojedzie w sina dal, czy
    > noga mu sie zatrzyma na 140, a naprawde to 130 w/g GPS i zablokuje
    > cie za tym tirem ? :-)

    Wiesz, jak ktoś Cie dosyć szybko dogonił, to na 99% wyprzedzi i pojedzie.
    No, chyba że go wk.#$%^ i zacznie Cie uczyć, jak się jeździ (chociaż tego
    zupełnie nie rozumiem, bo jak mi się spieszy, to nie mam czasu na hamowanie
    komuś przed nosem i 'nauczanie')

    --
    Axel