  • Data: 2013-06-28 14:43:27
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bvbt6yhi9otw$.urz3vv7d0gpc$.dlg@40tude.net...
    > No i do jakiej predkosci cie doprowadzil ?

    Pierwsza luka nie była zbyt długa, więc niewiele ponad limit - schowałem się
    znów za niego. Na drugiej, dłuższej, znów zaczął przyspieszać, jak go
    zacząłem wyprzedzać prawym pasem i wymiękł przy 180.
    A dogoniłem go jadąc licznikowe 120, a po wyprzedzeniu chwilę się trzymał, a
    potem zwolnił.

    > Bo czaasem jak ktos zbyt ambitny to duzo nie trzeba, a moze nawet ci
    > sie wydaje ze przyspieszal, no bo jak to masz ocenic ...

    Wiesz, jeżdże już wystarczająco długo, żeby ocenić, czy ktoś obok mnie
    jedzie jednostajnie, czy przyspiesza. Zwłaszcza jak dość ostro przyspieszam.

    > A ilu tak ma ?
    > Szczegolnie takich co jada 140, bo tyle wolno ? :-)

    Nie wiem, ale mam nadzieję, że coraz więcej. A więcej niż 140? Niech sobie
    jadą, dopóki nie powodują niebezpiecznych sytuacji.

    --
    Axel