  • 1. Data: 2010-02-04 21:36:00
    Temat: "Misyjność TVP" czyt. brak szacunku dla widza
    Od: Dezerter <d...@o...pl>

    To już raczej pewne. Telewizja Polska nie jest zainteresowana ponowną
    emisją serialu "Ja Klaudiusz" z archiwalnym dubbingiem. Dla
    niewtajemniczonych TVP(a raczej jednej z osób która tam pracuje i
    której jeszcze na czymś zależy) udało się dojść do całości dubbingu
    który cudem(albo przez nieuwagę pracujących tam osób) ocalał na
    taśmach redaktorskich. Oryginały z tego co się dowiedziałem zostały
    wykasowane jeszcze w latach 80-tych przed słynnym pożarem archiwów z
    89'. Z opłakanego stanu w jakim znajdowały się na taśmach dubbing
    został odrestaurowany i czeka na ponowna emisję która nie nastąpi. Ani
    TVP ani inne stacje telewizyjne nie są zainteresowane emisją
    archiwalnej ściezki. I jak tutaj mówić o misyjności skoro serial
    spokojnie mógłby się pojawic sie w TVP Kultura? Zamiast tego TVP chce
    wprowadzić(albo juz to zrobiła) programy z interaktywnymi grami dla
    idiotów coś na zasadzie porannych programów w TVN'ie. Szczyt chamstwa
    i braku poszanowania dla widza.

    ----
    Jedyne forum w Polsce poświęcone dubbingowi do seriali i filmów dla
    dorosłych
    www.dubbing.fora.pl

  • 2. Data: 2010-02-05 09:18:44
    Temat: Re: "Misyjność TVP" czyt. brak szacunku dla widza
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Zamiast tego TVP chce
    > wprowadzić(albo juz to zrobiła) programy z interaktywnymi
    > grami dla
    > idiotów ....

    ...przeplatane serialami z wszechwiedzącymi klechami w
    rolach głównych, mszami i wiadomościami z kruchty itd. :-).
    Rzygać się chce, nie dziwię się ludziom, którzy nie płacą
    abonamentu...

  • 3. Data: 2010-02-05 12:26:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zamiast tego TVP chce
    >wprowadzić(albo juz to zrobiła) programy z interaktywnymi grami dla
    >idiotów coś na zasadzie porannych programów w TVN'ie. Szczyt chamstwa
    >i braku poszanowania dla widza.

    Kasa, kasa, kasa. Ludzie sfinansują kilkakrotną wartość tych "nagród".

  • 4. Data: 2010-02-06 08:20:02
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2010-02-04 22:36, Dezerter pisze:
    > [...]Zamiast tego TVP chce
    > wprowadzić(albo juz to zrobiła) programy z interaktywnymi grami dla
    > idiotów coś na zasadzie porannych programów w TVN'ie. Szczyt chamstwa
    > i braku poszanowania dla widza.
    Z tą ich "misyjnością" związana jest też ignorancja najmłodszych widzów.
    Od jakiegoś już czasu wieczorynka jest wpisana w programie o 19.05
    zamiast jak przedtem 19.00. Oczywiście nie rozpoczyna się nawet o tej
    19.05, bo przecież przed jej emisją trzeba nadać mnóstwo reklam.
    Nierzadko wieczorynka "rusza" jakieś "7 po", a w okolicach "20 czy 21
    po" jest już koniec - znowu czas na reklamy. Najgorzej jest w dniach
    jakiejś relacji sportowej typu skoki - jakoś tak się składa, że
    wiadomości "choćby się paliło czy waliło" muszą być punktualnie o 19.30.
    Kosztem pozycji programowych dla dzieci... Sport sportem, ale jak już
    jest opóźnienie programu spowodowane transmisją zawodów to dlaczego
    obsuwa nie dotyczy wszystkich programów albo np. jakiś program nie
    mógłby wypaść? Zupełnie nie tak dawno było tak, że jakoś ok. 18.55 TVP
    rozpoczęła emisję... plebanii. A w ramach wieczorynki pojawiła się jakaś
    5-minutówka. A przecież zawody sportowe mogłyby być nadawane na
    dedykowanym do tego kanale. Owszem, można rzec, że programy dla dzieci
    też mogą być na dedykowanym kanale. Tyle, że takie postępowanie TVP
    nijak ma się do misyjności...

    --
    Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call

  • 5. Data: 2010-02-06 13:35:56
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Z tą ich "misyjnością" związana jest też ignorancja
    > najmłodszych widzów.

    Chyba ignorowanie ;-). Tak wynika przynajmniej z kontekstu
    Twojej wypowiedzi ;-)))

  • 6. Data: 2010-02-06 14:46:19
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Najgorzej jest w dniach jakiejś relacji sportowej typu skoki - jakoś tak
    > się składa, że wiadomości "choćby się paliło czy waliło" muszą być
    > punktualnie o 19.30. Kosztem pozycji programowych dla dzieci...

    dzieci nie glosuja
    kibice i gospodynie domowe tak i nalezy im punktualnie dostarczyc
    propagandowa papke

  • 7. Data: 2010-02-06 16:20:30
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2010-02-06 14:35, Robert_J pisze:

    > Chyba ignorowanie ;-). Tak wynika przynajmniej z kontekstu Twojej
    > wypowiedzi ;-)))
    Tak, oczywiście, miałem na myśli ignorowanie. Przepraszam za
    niezamierzoną pomyłkę. :)

  • 8. Data: 2010-02-06 16:49:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ..:: sjf ::.. wrote:

    > Tak, oczywiście, miałem na myśli ignorowanie. Przepraszam za
    > niezamierzoną pomyłkę. :)

    szkoda ze to nie jest niezamierzona pomyłka tylko standard wśród prostych
    obywateli tego kraju.

    ale to też jest częściowo wina niemisyjności mediów publicznych.

  • 9. Data: 2010-02-06 18:25:14
    Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid>

    W dniu 2010-02-06 17:49, Marek Dyjor pisze:

    > szkoda ze to nie jest niezamierzona pomyłka tylko standard wśród
    > prostych obywateli tego kraju.

    Czy ty, aby nie próbujesz mnie obrażać, porównując do prostych obywateli
    tego kraju? Przecież nie znasz mnie, więc nie zakładaj, że nie wiem co
    każde z tych słów oznacza i najzwyczajniej je myląc.
    > ale to też jest częściowo wina niemisyjności mediów publicznych.
    Tak jakbym nabył wiedzę dzięki tylko i wyłącznie mediom publicznym... A
    może ciebie ukształtował tefałen i wyborcza?

  • 10. Data: 2010-02-06 20:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ..:: sjf ::.. s...@u...org.invalid ...

    > A przecież zawody sportowe mogłyby być nadawane na
    > dedykowanym do tego kanale. Owszem, można rzec, że programy dla dzieci
    > też mogą być na dedykowanym kanale.

    lepiej nie, skoro za dedykowane trzeba wszedzie dodatkowo placic.