  • 11. Data: 2010-02-06 21:23:00
    Temat: Re: "Misyjność TVP" czyt. brak szacunku dla widza
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ..:: sjf ::.. wrote:

    > Czy ty, aby nie próbujesz mnie obrażać, porównując do prostych
    > obywateli tego kraju? Przecież nie znasz mnie, więc nie zakładaj, że
    > nie wiem co każde z tych słów oznacza i najzwyczajniej je myląc.

    ja nikogo nie obrażam, tylko tak często słyszy sie i czyta nieprawidłowo
    stosowane trudne słowa że wyjaśnienie o pomyłce do mnie nie przemawia. :)

    pomyłką może być literówka, błąd ortograficzny ale nie błędne zastosowanie
    słowa.

  • 12. Data: 2010-02-07 10:56:20
    Od: "Krzysiek" <a...@a...pl>

    > lepiej nie, skoro za dedykowane trzeba wszedzie dodatkowo placic.

    i to podwojnie
    raz placisz za pakiet
    a drugi raz w abonamencie

    Czy ktos z rozumem w glowie moglby zniesc i w koncu odchrzanic sie od
    potrzeby placenia abonamentu RTV skoro za te publiczne kanaly placi sie juz
    w ramach wykupionego pakietu np. C+

    Krzysiek