  • 1. Data: 2010-02-13 15:09:12
    Temat: Re: Czym odtwarzać Video CD?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Przemysław Adam Śmiejek nadaje:
    > Sprzedawca mówi, że CD i Video CD to nie to samo i że żadne
    > nowe odtwarzacze DVD już nie łykają Video CD. Czy to prawda?

    Na pl.rec.kino-domowe znajdziesz ludzi którzy znają się trochę na
    filmach. Tam ci pomogą. Każdy odtwarzacz powinien odtwarzać płyty
    nagrane w standardzie VCD ale tych ostatnich coraz mniej. Wydawcy uparli
    się aby odtwarzać ich produkty "we wszystkich rodzajach komputerów" i
    pakują na płytę jakieś programowe odtwarzacze które kłócą się ze
    standardem.

  • 2. Data: 2010-02-13 18:31:36
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > się aby odtwarzać ich produkty "we wszystkich rodzajach komputerów" i
    > pakują na płytę jakieś programowe odtwarzacze które kłócą się ze

    Pierwsze słyszę, żeby programowe odtwarzacze umieszczane na płycie kłóciły
    się ze standardem VideoCD...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2010-02-14 10:40:44
    Od: "sesam" <s...@o...pl>

    > Pierwsze słyszę, żeby programowe odtwarzacze umieszczane na płycie kłóciły
    > się ze standardem VideoCD...

    Może tak autor wątku napisze, jakie kupił DVD?
    Wtedy będzie łatwiej coś doradzić

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-14 15:33:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-14 11:40, sesam pisze:

    > Może tak autor wątku napisze, jakie kupił DVD?

    http://allegro.pl/item903859912_odtwarzacz_dvd_samsu
    ng_f1080_full_hd_divx_mp3.html

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-02-14 16:33:02
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > http://allegro.pl/item903859912_odtwarzacz_dvd_samsu
    ng_f1080_full_hd_divx_mp3.html

    Dziwne ale faktycznie nie ma w specyfikacji vcd. Sam mam badziewna wiwe 238
    ktora vcd ma i odtwarza wspomniane plytki.
    Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 6. Data: 2010-02-14 17:48:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-14 17:33, zho pisze:
    > Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

    pecet otwiera, ale podłączanie peceta do telewizora takie sobie jest. W
    innym pokoju stoi i rzadko jest włączany.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-02-15 08:52:32
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    zho rzecze:

    ng_f1080_full_hd_divx_mp3.html

    > Dziwne ale faktycznie nie ma w specyfikacji vcd. Sam mam badziewna wiwe

    Czy ja wiem, czy dziwne? Raczej "typowe dla Samsunga" ;-)

    Mam DVD-V6700 (combo DVD-magnetowid) i też ma w okrężnicy VCD, choć czyta
    divx i to z polskimi napisami :-)

    Rozwiązanie: przegrać zawartość videocd na zwykłą płytkę cd (pliki mpg1 łyka),
    albo kupić inny odtwarzacz. U mnie sprawdza się KORR 2238, za 90 zł rewelacja
    (poza tragicznym pilotem).

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 8. Data: 2010-02-17 19:05:48
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Dominik & Co pisze:

    > albo kupić inny odtwarzacz. U mnie sprawdza się KORR 2238, za 90 zł
    > rewelacja
    > (poza tragicznym pilotem).

    Mogę dodać, że stosunkowo nowy odtwarzacz BluRay Philipsa czyta także
    "gazetowe" vcd.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 9. Data: 2010-02-22 18:39:30
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    wiadomościnews:hl93g8$4ch$1@news.interia.pl...

> [...]
    > ktora vcd ma i odtwarza wspomniane plytki.
    > Generalnie dowolny pecet tez powinien one plytki bez problemu odtworzyc.

    Ja znalazłem tutaj: http://www.redcoon.pl/index.php/cmd/shop/a/ProductDe
    tail/pid/B153014
    gdzie napisano w "Info": "Odtwarzacz Super Video CD / Video CD - Tak"
    w zasadzie w sprzeczności z tym co napisano w opisie produktu.

    Mój pomysł rozwiązania sytuacji to zapoznać się z oprogramowaniem, np:

    http://programyzadarmo-legalnie.blogspot.com/2010/02
    /winx-dvd-ripper-platinum-ponownie-za.html

    http://www.dobreprogramy.pl/VCDGear,Program,Windows,
    11909.html

    Na próbę przenieść materiał z kilku płyt VCD / SVCD na jeden krążek
    DVD.

    W przypadku filmów dłuższych od 74 względnie 80 minut materiał nagrany
    był na 2 płytkach. Po przegraniu na jeden nośnik unikniemy
    konieczności przekładania płyt w trakcie oglądania filmu.

    Na jednym nośniku DVD można umieścić kilka filmów słabszej jakości.

  • 10. Data: 2010-03-07 10:02:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Feb 2010 09:52:32 +0100, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

    >Czy ja wiem, czy dziwne? Raczej "typowe dla Samsunga" ;-)

    Mam to samo wrażeni.

    >Mam DVD-V6700 (combo DVD-magnetowid) i też ma w okrężnicy VCD, choć czyta
    >divx i to z polskimi napisami :-)

    Kilka lat temu kupowałem własnie combo dvd+vcr. Samsungi odpadły w
    przedbiegach, własnie z powodu braku możliwośći odtwarzania VCD
    (bajki). Kupiłem wtedy LG-DVC5931.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280