  • 1. Data: 2010-02-04 21:50:56
    Temat: jaki własny dekoder do CP ?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Za Echostar HDS-400E Cyfrowy Polsat żąda 99zł. Jaka jest alternatywa?
    Jestem w sta nie z własnej kieszeni zapłacić za przyzwoity dekoder HD, np z
    własną edycją kolejności kanałów. Bez wodotrysków, ale funkcjonalny, jest
    taki? Pozdr

  • 2. Data: 2010-02-04 22:03:01
    Temat: Re: jaki własny dekoder do CP ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.02.2010 22:50, Adax pisze:
> [...]
    > alternatywa? Jestem w sta nie z własnej kieszeni zapłacić za przyzwoity
    > dekoder HD, np z własną edycją kolejności kanałów. Bez wodotrysków, ale

    pewnie, tylko ile chcesz wydać i pamiętaj, że musisz wziąć wraz z kartą
    moduł dostępu zamiast dekodera.
    jak dobrze pamiętam to 199 zł

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 3. Data: 2010-02-04 22:32:09
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    news:4b6b43fe$1@news.home.net.pl... W dniu 04.02.2010 22:50, Adax pisze:
    > pewnie, tylko ile chcesz wydać i pamiętaj, że musisz wziąć wraz z kartą
    > moduł dostępu zamiast dekodera.
    > jak dobrze pamiętam to 199 zł

    Dzięki! A jak to jest z tym ich Pre-Paid, bo na allegro sa jeszce? Pozdr!

  • 4. Data: 2010-02-04 22:58:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 04.02.2010 23:32, Adax pisze:

    > Dzięki! A jak to jest z tym ich Pre-Paid, bo na allegro sa jeszce? Pozdr!

    z tego co wiem to tak samo

  • 5. Data: 2010-02-05 01:22:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    > pewnie, tylko ile chcesz wydać i pamiętaj, że musisz wziąć wraz z kartą
    > moduł dostępu zamiast dekodera.
    > jak dobrze pamiętam to 199 zł

    Ja wydzierżawiłem na okres umowy moduł za 49zl jednorazowo, zakup nie ma
    sensu bo po umowie jest niepotrzebny a do FTA się nie przyda :)

  • 6. Data: 2010-02-05 13:46:12
    Od: "termos" <t...@i...pl>

    kupujesz prepaida i ogladasz za free 4 miesiace,nastepnie podejmujesz
    decyzje czy przedplacasz czy wiażesz sie umową z CP. bez umowy nie ma
    mozliwosci wykupienia kanalow hd, wyjatkiem jest tu polsat hd ktory jest juz
    w pakiecie familijnym. dostajesz miesiac relax mix i familijnego, 3 mies
    familijnego oraz przez cale 4 miechy paczke hd: polsat sport, eurosport,
    dicovery, mtv. wyglada na to ze modul mamy gratis. jesli sie myle niech ktos
    mnie poprawi.
    pozdrawiam
    rafal

  • 7. Data: 2010-02-05 16:00:16
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "termos" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mies familijnego oraz przez cale 4 miechy paczke hd: polsat sport,
    > eurosport, dicovery, mtv. wyglada na to ze modul mamy gratis. jesli sie

    Zaraz, zaraz... o to chodzi, ze potzrebny dekoder... skad wziąc i jaki do
    takiego modułu??

  • 8. Data: 2010-02-05 19:36:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > alternatywa? Jestem w sta nie z własnej kieszeni zapłacić za przyzwoity
    > dekoder HD, np z własną edycją kolejności kanałów. Bez wodotrysków, ale

    ariva 200
    OPTICUM HD X550