  • 11. Data: 2009-03-24 12:58:26
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    adam pisze:
    > Nie, no bez przesady - to jest przynajmniej dobrze zrobione.

    Nie jest - od razu widać, że elementy są wklejane, często bez ładu i
    składu. To nie jest dobre użycie photoshopa. W sieci sporo jest
    przykładów tak obrobionych zdjęć, że nie widać w nich szczypty sztuczności.

    > Fakt, teraz widzę na czarno-biało ale jak się komuś taka oczojebność
    > podoba...
    > Artysta z Allegro to był przeciętny kiciarz, ten to przynajmniej dobry
    > rzemieślnik ; )

    Dla mnie ten niewiele się różni. No może gołymi paniami na wierzchu.
    Większość tego co tam ma jest jednak mimo wszystko dla mnie bardzo
    obleśne. Przykładowo zdjęcia z oknem to naprawdę marna próba
    naśladowania Saudka o którym była dyskusja niedawno.
    Pan z pewnością znalazł sobie grupę odbiorców i widać to po jego
    pracach, a nawet komercyjnych zleceniach. Pani z cycami na wierzchu
    ściskająca presidenta... każdy mechanik chce mieć taki kalendarz na
    ścianie warsztatu :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 12. Data: 2009-03-24 13:33:45
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    dominik pisze:
    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/

    Jest też sklep, w którym to można kupić na przykład Brzeg morski z syreną:
    http://www.fotosklep.jpn.pl/product_info.php?product
    s_id=90

    Niepowtarzalna okazja!

    --

    format

  • 13. Data: 2009-03-24 13:47:52
    Od: "lukawar" <l...@g...pl>

    > Jest też sklep, w którym to można kupić na przykład Brzeg morski z syreną:
    > http://www.fotosklep.jpn.pl/product_info.php?product
    s_id=90

    > Niepowtarzalna okazja!

    Super, zwłaszcza te dwa glonojady w tle ...

  • 14. Data: 2009-03-24 14:12:34
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Piotr Suchowski pisze:
    > Jest też sklep, w którym to można kupić na przykład Brzeg morski z
    > syreną: http://www.fotosklep.jpn.pl/product_info.php?product
    s_id=90
    > Niepowtarzalna okazja!

    Jeju, nie znasz się:
    "Seria limitowana 25 fotografii. Po wyczerpaniu tego nakładu fotografia
    na rynku będzie niedostępna. Cena fotografii nie obejmuje oprawy."

    Cena: 10 000zł

    Reakcja koleżanki: seria limitowana? całe szczęście! :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 15. Data: 2009-03-24 15:44:17
    Od: r...@g...com

    On 24 Mar, 12:13, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    A ja - jak kilku innych - widzę w tych kolażach coś, co pozwala nawet
    kicz nazwać dziełem sztuki. Facet może ma dziwne pomysły, może gust
    nienajlepszy, ale jednak jest w tym jakiś przebłysk geniuszu, coś
    więcej niż tylko prosta chęć pochwalenia się przed światem swoimi
    umiejętnościami składania obrazków z klocków w PS. Natomiast rozwaliło
    mnie to:
    http://www.czaf.jpn.pl/umowa.htm

    Po prostu rewelacja. Widać, że Jacek Piotr "w wolnych chwilach jest
    poetą":)

    FR

  • 16. Data: 2009-03-24 15:52:03
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    r...@g...com pisze:

    > http://www.czaf.jpn.pl/umowa.htm
    >
    > Po prostu rewelacja. Widać, że Jacek Piotr "w wolnych chwilach jest
    > poetą":)

    Aż sprawdziłem adres i BINGO!! Zgadza się! Częstochowa :-D
    M..M

  • 17. Data: 2009-03-24 16:18:29
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:44:17 -0700 (PDT), r...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > więcej niż tylko prosta chęć pochwalenia się przed światem swoimi
    > umiejętnościami składania obrazków z klocków w PS.

    Ja tam zadnego błyskającego geniuszu nie widzę, facet paskudzi i tyle.
    No i, dowcipny jest, że istne dziwy.
    http://www.jacek-piotr.com/2/htm/image15.htm
    pzdr
    Piotr

  • 18. Data: 2009-03-24 16:47:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > W ramach dyskusji na temat najbardziej syfiarskiej strony ktoś podał
    > coś takiego:
    >
    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)
    > http://www.jacek-piotr.com/

    Moj komentarz:
    http://www.jacek-piotr.com/htm/img/image54.JPG

  • 19. Data: 2009-03-24 16:52:20
    Od: q...@g...com

    On 24 Mar, 17:18, Piotr <p...@w...pl> wrote:
    > Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:44:17 -0700 (PDT), r...@g...com

    > Ja tam zadnego błyskającego geniuszu nie widzę, facet paskudzi i tyle.
> [...]
    Poprzednikowi mozna wybaczyc naiwnosc. Tu widze swiadome trafianie w
    wypaczne gusty. Obrzydliwosc.
    Pozdrawiam StaM

  • 20. Data: 2009-03-24 16:53:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>