  • 1. Data: 2009-03-24 07:22:11
    Temat: Jest interes do zrobienia ;-)
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Ciekawe gdzie lezy granica wiochy?
    82

    Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

  • 2. Data: 2009-03-24 07:28:58
    Temat: Re: Jest interes do zrobienia ;-)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Ciekawe gdzie lezy granica wiochy?
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=46&w=929636
    82

    ''niektóre dzieci zapomniały o tym filmowaniu i przyszły do kościoła w
    dresach''

    ''żeby relacja z niej była najpełniejsza, postarają się sfilmować
    pierwszy grzech swoich pociech oczywiście amatorsko, ponieważ wynajęcie
    kamerzysty nie wchodzi w grę''

    ''PIERWSZY GRZECH (sceny z własnoręcznie nagranego filmu - jedyny
    amatorski kawałek filmu - ale jakże wzruszający - rodzic czuwający nad
    dzieckiem, widzący grzech i potrzebę duchowej przemiany we własnym dziecku''

    ''sfilmować i puścić na telebimie przed kościołem''

    I więcej :)
    Ale jestem za - to i tak od dawna jest wiocha, jak już się zaczęła. to
    do końca :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-03-24 07:49:06
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 24 Mar 2009 08:22:11 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    Ja i owszem, mam niektóre poglądy z epoki lodowcowej i uważam że ta
    cała otoczka filmowo-zdjęciowa ślubów i tym podobnych uroczystości
    jest całkowicie zbędna, ale dziwi mnie twoje zdziwienie ;), skoro się
    powiedziało A to czemu nie B, C, ... Jest to naturalny rozwój biznesu
    a możliwości jest sporo, szczególnie że nadganiamy zmiany, które u nas
    przez pewien czas były zatrzymane. I nie oczekuj w tej chwili jakiegoś
    oporu, dopiero te filmowane dzieci *może* stwierdzą że to był obciach
    i warto pewnych rzeczy nie robić.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 4. Data: 2009-03-24 08:27:40
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > przez pewien czas były zatrzymane. I nie oczekuj w tej chwili jakiegoś
    > oporu, dopiero te filmowane dzieci *może* stwierdzą że to był obciach

    wiesz... gdyby te dzieci mialy jakis wplyw na to jestem pewien
    ze polowy z nich by nie bylo w ogolena tej imprezie :) Gdyby jeszcze
    nie bylo za komunie komputerow, samochodow (tak, tak takich
    prawsziwych dziecinnych), kasy, konsol to malo ktory dzieciak
    wydzialby w tej szopie jakis sens w ogole.

    Roger

  • 5. Data: 2009-03-24 08:31:04
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe gdzie lezy granica wiochy?
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=46&w=929636
    82

    no to bierz się do robienia tego interesu ;-))))

  • 6. Data: 2009-03-24 09:57:12
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Ciekawe gdzie lezy granica wiochy?
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=46&w=929636
    82

    Zgiń, przepadnij senna maro!
    Żadnych komunii NIGDY, NIGDZIE, NIKOMU :)

    --
    f1969

  • 7. Data: 2009-03-24 09:59:37
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gqa750$dn4$1@inews.gazeta.pl...
    82

    > Zgiń, przepadnij senna maro!
    > Żadnych komunii NIGDY, NIGDZIE, NIKOMU :)

    yes,yes,yes ..