  • 41. Data: 2009-03-25 08:28:42
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Oczywiscie. Jak komu pasuje to moze i gownem po scianie.
    > Jak sie prywatnemu galernikowi podoba niech wystawia -
    > jak bedziesz chcial to sobie kupisz za wlasne pieniadze :)
    > Zlego slowa nie powiem, co najwyzej nie przyjde ogladac ;)
    >
    > MN ma magazyny pelne dziel, ktore nie sa pokazywane
    > nie zawsze wiadomo czemu...

    To jest inny problem, co kogo wystawiać. W kompetencje tu nie wchodzę,
    zresztą w dobie internetu wiszą mi już wszystkie przepychanki wystawowe
    ze sponsorem w tle. Dziś dosłownie każdy może się pokazać gdzieś jak się
    tylko uprze.

    > Bo, poniewaz?

    Większość ludzi stwierdza, że to bohomazy bez sensu.

    > Apropo Beksy - prace na plotnach podziwialem z otwarta
    > geba 10cm od plotna. Photoshopy juz niekoniecznie.

    I tu jest pies pogrzebany, forma ważniejsza od celu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 42. Data: 2009-03-25 08:30:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > Aaa, to co innego... A tę kontrolę to widać po umieszczaniu jednej
    > pary cycków na obrazek?

    Coś takiego po prostu widać. Jedni widzą, inni nie, a każdy widzi coś
    innego. I nie jest to bynajmniej jakaś ujma dla kogokolwiek.
    Najważniejsze, żeby z tego wykładni ogólnej nie robić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 43. Data: 2009-03-25 08:39:23
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Większość ludzi stwierdza, że to bohomazy bez sensu.

    Na szczescie nie jestem wiekszosc :)

    > I tu jest pies pogrzebany, forma ważniejsza od celu.

    Ja tak nie twierdze, po prostu starsze prace byly lepsze IMO.
    Do tego doceniam doskonaly warsztat - chocby dlatego warto
    bylo zobaczyc oryginaly.

    A co do techniki to wymusza ona taka a nie inna prace -
    w PhotoShopie latwiej pierdyknosc blura i podkrecic
    saturacje niz zrobic to samo jednym ruchem pedzla na plotnie.
    I cale szczescie.

  • 44. Data: 2009-03-25 09:01:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ja tak nie twierdze, po prostu starsze prace byly lepsze IMO.

    No ale to nie jest zasługa techniki tylko późniejszego olewajstwa albo
    nieradzenia sobie z późniejszą techniką.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ja, ja, ja! - lubię sobie czasami tak porecytować.../

  • 45. Data: 2009-03-25 09:09:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > No ale to nie jest zasługa techniki tylko późniejszego olewajstwa albo
    > nieradzenia sobie z późniejszą techniką.

    Jest przynajmniej czesciowo.

    Zadnemu ze wspolczesnych "artystow" nie chcialoby
    sie malowac recznie panoramy 360st w wersji HDR.
    A komputerem kazdy glupi potrafi ;)

    Ilosc popeliny rosnie wraz z upowszechnianiem PSa.

  • 46. Data: 2009-03-25 11:31:34
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 25 of Mar 2009 09:04, Janko Muzykant wrote:

    > To już nie moje kompetencje. Do tego trzeba mieć spore doświadczenie,
    > bo wykształcenie to za mało.

    > Było drapanie piórkiem, moczenie i suszenie, rzucanie o ścianę to może
    > być i mazanie myszą. Jak komu pasuje.

    > I w ten sposób odcięliśmy właściwie 90% twórczości XX-to wiecznej. Tej
    > przedkomputerowej, dla ścisłości. Dali, Picasso, Donati czy bliżej,

    i przede wszystkim Magritte, niemal kopie, z tym że Jacek Piotr
    robi to lepiej

    > Lebenstein, Siudmak, Beksiński itd.

    W ogóle bardzo pożyteczna sprawa. To tak jak zaczynamy się uczyć
    innego języka, jeśli znamy tylko ojczysty, albo kiedy obserwujemy
    obcakrajowca uczącego się mówić po naszemu. Nagle zaczynamy zdawać
    sobie sprawę, czym jest nasz język.

    I tutaj nagle mamy coś, co można przyłożyć do naszych sympatii
    i antypatii. Całkiem spontanicznie, albo w sposób kontrolowany.

    Po nazwiskach Dali, Magritte, Ernst, kopy symbolistów i ekspresjonistów
    chciałoby się dorzucić np Warhola, Rauschenberga i paru innych.
    Ale nie, coś nam mówi, że to co innego.

    Można rozpatrywać każde dzieło z osobna (np. co dolega temu
    http://www.jacek-piotr.com/3/htm/image85.htm - bez epitetów)
    A uogólniać tylko w myśl zasady, że pewnych rzeczy nie wolno
    robić i jeśli ten próg się przekroczy jest się odrzuconym
    w całości.

    --
    nb

  • 47. Data: 2009-03-25 20:44:38
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 09:30:54 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Coś takiego po prostu widać. Jedni widzą, inni nie, a każdy widzi coś
    > innego. I nie jest to bynajmniej jakaś ujma dla kogokolwiek.
    > Najważniejsze, żeby z tego wykładni ogólnej nie robić.

    Teraz w telewizji pokazuja taką reklamę Skody, filmik zaczyna się w
    galerii. Tam jedni widzą, a inni nie...
    Ale cycki są naprawdę fajne, szkoda, że typiór tak im zmaścił twarze. Ja
    tam widzę jakiś kompleks mizogina. :-)
    pzdr
    Piotr

  • 48. Data: 2009-03-27 14:11:18
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Jest też sklep, w którym to można kupić na przykład Brzeg morski z syreną:
    > http://www.fotosklep.jpn.pl/product_info.php?product
    s_id=90

    > Niepowtarzalna okazja!

    jaka okazja jak oszczędzasz 0,00zł !!! zaczekam do wyprzedaży ;-P

  • 49. Data: 2009-03-28 11:10:44
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    s_id=90

    > jaka okazja jak oszczędzasz 0,00zł !!! zaczekam do wyprzedaży ;-P

    hehe ceny piekne;P
    moze wychodza z zalozenia ze moze sie uda i ktos sie skusi...;P
    pzdr
    Anax

  • 50. Data: 2009-03-28 13:32:07
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    >>> http://www.fotosklep.jpn.pl/product_info.php?product
    s_id=90

    > hehe ceny piekne;P
    > moze wychodza z zalozenia ze moze sie uda i ktos sie skusi...;P

    Przyjdzie gupi i kupi. A noze bedzie to kolejny Sasnal?
    On w koncu tez musial znalezc pierwszego losia -
    potem juz poszlo z gorki ;)