  • 21. Data: 2009-03-24 16:59:50
    Temat: Re: Mistrzowie fotoszopa II
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dobre, tylko za mało nieba.

    Fakt - HDR by sie przydal.

  • 22. Data: 2009-03-24 17:11:31
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "dominik" napisał

    > Nie jest - od razu widać, że elementy są wklejane, często bez ładu i
    > składu. To nie jest dobre użycie photoshopa. W sieci sporo jest przykładów
    > tak obrobionych zdjęć, że nie widać w nich szczypty sztuczności.

    Parę przejrzałem i trudno byłoby się czego czepić, może na inne trafiliśmy.
    No i dodać należy - w tym formacie, chociaż jak życie pokazuje i solidnie
    zmniejszony "fotomontaż" można tak spieprzyć, że tylko ślepy by się dał
    nabrać.
    Jednak wydaje mi się, że nikt przy zdrowych zmysłach nie próbowałby pchnąć
    za parę tysięcy czegoś co by się kupy nie trzymało. Jak się gościu porywa
    na takie formaty to raczej potrafi to zrobić.

    Treść - Dali też odwalał kicze jak stopięćdziesiąt ; ))))

    > Dla mnie ten niewiele się różni. No może gołymi paniami na wierzchu.
    > Większość tego co tam ma jest jednak mimo wszystko dla mnie bardzo
    > obleśne. Przykładowo zdjęcia z oknem to naprawdę marna próba naśladowania
    > Saudka o którym była dyskusja niedawno.
    > Pan z pewnością znalazł sobie grupę odbiorców i widać to po jego pracach,
    > a nawet komercyjnych zleceniach. Pani z cycami na wierzchu ściskająca
    > presidenta... każdy mechanik chce mieć taki kalendarz na ścianie warsztatu
    > :)

    No ba : )
    To jak w tej anegdocie:
    Są modelki, które mają piękne dłonie - dzieki nim sprzedają się pierścionki,
    rękawiczki itp.
    Są modelki, które mają piękne stopy - dzieki nim sprzedają się buty,
    pończochy itp.
    Są modelki, które mają piękne usta - dzieki nim sprzedają się szminki itp.
    Są modelki, które mają piękne cycki - dzieki nim sprzedają się biustonosze,
    kolie, bluzki, piwo, opony, narzędzia, olej silnikowy, kraty, bramy,
    ogrodzenia, samochody, kilofy, szlifierki itp.

    adam

  • 23. Data: 2009-03-24 17:20:00
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

  • 24. Data: 2009-03-24 18:05:11
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    dominik wrote:
    > Uwaga - wchodzić na własną odpowiedzialność :)
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/

    Wyglada jak wyjety zywcem z poczatku lat 90. tworca posterow reklamowych i
    kalendarzy, ktory odnalazl w sobie dusze artysty. :) I wiecie co?
    Zaciekawila mnie jego tfu...tworczosc. :)

    k,

  • 25. Data: 2009-03-24 18:09:01
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    KILu wrote:
    > Wyglada jak wyjety zywcem z poczatku lat 90. tworca posterow
    > reklamowych i kalendarzy

    Bingo. :)
    www.czaf.jpn.pl/

    k,

  • 26. Data: 2009-03-24 18:44:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > http://www.jacek-piotr.com/

    Dobre. Dobre w pewnym sensie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-03-24 18:47:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dominik pisze:
    > Nie jest - od razu widać, że elementy są wklejane, często bez ładu i
    > składu.

    Nie, czego jak czego, braku koncepcji zarzucić nie można.

> [...]
    > Większość tego co tam ma jest jednak mimo wszystko dla mnie bardzo
    > obleśne. Przykładowo zdjęcia z oknem to naprawdę marna próba

    To nie jest próba naśladowania Saudka. To (znaczy zdjęcia czy tez
    grafiki raczej w ogóle) jest świadomie skrzywiona próba naśladowania
    komercji. Oczywiście imo.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /kupiłem aparat, więc jestem fotografem, znam painta, więc jestem grafikiem/

  • 28. Data: 2009-03-24 21:40:40
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://www.jacek-piotr.com/
    >
    > Poprzedni mistrz fotoszopa z tematu wyżej się chowa! :)
    > Sama strona jest świetnym przykładem web_4_all :D

    Dzisiaj rano na ZDF ogladalaem jakis reportaz, ciekawy, o jakims gosciu co
    fotografuje.
    Znalazlem jego strone. Surrealist / photographer
    http://www.davidlachapelle.com/home.html
    Pozdr
    marekF
    ps. nie wiedzialem komu odpowiedziec w watku, wiec odp na glowny.

  • 29. Data: 2009-03-24 21:55:43
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "MarekF" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj rano na ZDF ogladalaem jakis reportaz, ciekawy, o jakims gosciu co
    > fotografuje.
    > Znalazlem jego strone. Surrealist / photographer
    > http://www.davidlachapelle.com/home.html
    Zapomnialem dodac, ze w reportazu widzialem jak takie foty powstaja. I widze
    tutaj pewne podobienstwo do tworczosci Jacka...
    Pozdr
    MarekF

  • 30. Data: 2009-03-25 06:05:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Dzisiaj rano na ZDF ogladalaem jakis reportaz, ciekawy, o jakims
    > gosciu co fotografuje.
    > Znalazlem jego strone. Surrealist / photographer
    > http://www.davidlachapelle.com/home.html

    Widzialem z bliska z MN w Krakowie.

    To jest tego rodzaju "sztuka", ze ogladajacy zastanawiaja
    sie "kto sie pierwszy odwarzy i powie, ze to syf?"...

    Smieci ery PhotoShopa, niestety.

    To, ze te photoshopy wisialy w Muzeum Narodowym nie robi
    na mnie zadnego wrazenia - widzialem to sporo gorszego
    badziewia...