  • 31. Data: 2017-01-27 01:18:44
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Nie da sie pojechac 200 na "zwyklej drodze", przynajmniej przez
    > wiekszosc ... czasu.
    > Nawet z kogutami.
    > A na autostradzie nie trzeba az 200 ...

    Autostradą dalej...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2017-01-27 01:21:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    > Wygląda na to, że sprawa zmierza ku sile wyższej jako przyczynie ;)
    > http://www.pap.pl/aktualnosci/news,784361,prokuratur
    a-i-zandarmeria-badaja-sprawe-wypadku-z-udzialem-min
    -macierewicza.html

    Siła wyższa oznacza brak ubezpieczenia - poszkodowani mają przerąbane.

    Swoją drogą, dlaczego zwykły obywatel zawsze ma ,,niedostosowanie
    prędkości do warunków jazdy"?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2017-01-27 01:29:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie z udzialem to to samo ze Malinowski zamieszany jest w kradziez roweru.
    Informowany w taki sposob ktos kto nie wie co sie stalo nie dostaje informacji czy
    Malinowski rower podpierdolil czy podpierdolil ktos rower Malinowskiemu. Maciarewicz
    jest winny posrednio. Bo nie zrobil nic zeby kierowca jechal zgodnie z przepisami.
    Buta rzadzacych poraza. A oni do kurwy nedzy nie sa nic lepsi od talibow zbierajacych
    zlom, farta maja tylko wiekszego od innych. Bardzo dobrze sie stalo ze nikt nie
    zginal i moze nikt nie poniosl powaznych obrazen. Szansa mala ale moze czegos sie
    rzadzacy naucza, chociazby tego ze jak zrobili przepisy ktorych maja przestrzegac
    wszyscy to oni tez maja ich przestrzegac. Ludziom ktorzy poniesli jakies straty
    naleza sie odszkodowania. I znowu sytuacja patowa bo odpowiedzialny, odpowiedzialni,
    za to co sie stalo nie zaplaci, zaplaca, ze swoich pieniedzy. Kierowca ktory
    prowadzil samochod z Maciarewiczem powinien zostac wyjebany na bruk i odpowiadac
    przed sadem za to co zrobil. A Maciarewicz przez rok powinien dostawac najnizsza
    krajowa.

  • 34. Data: 2017-01-27 02:01:54
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 26 Jan 2017 16:29:42 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Szansa mala ale moze czegos sie rzadzacy naucza

    Nie sądzę.
    To akurat jest zjawisko ponad wszelkimi podziałami politycznymi i tu nikt
    niczego się na przestrzeni lat nie uczy.
    A były już gorsze wypadki wynikające zawsze z takiej samej bylejakości i
    bałaganu.

    Bo szybki transport VIP-a oczywiście powinien być zapewniony, ale do tego
    ludzkość wynalazła śmigłowce na krótkich trasach.
    Założę się zresztą że przelot śmigłowcem byłby nie dość że szybszy, to coś
    czuję że i tańszy niż zasuwanie całą kolumną samochodów.

    Do tego jestem przekonany że wyszkoleni kierowcy również są w stanie
    bezpiecznie przeprowadzić taki transport, ale nie te melepety po 8h kursie
    gdzie na 40 kursantów jest jeden instruktor który ich wszystkich "nauczył"
    jak jeździć.

    Ale w tym kraju się po prostu nie da - po wypadku Millera okazało się że z
    PR-owego punktu widzenia to jest nie do zrobienia.

    Jest jeszcze jakiś kraj na świecie, gdzie rządowy transport VIP-ów w ciągu
    7 lat miał 3 katastrofy lotnicze?
    Rządy się zmieniają, a tu wypadek za wypadkiem.

    I przyczyna zawsze jedna - pilot/kierowca nie ogarnął.

  • 35. Data: 2017-01-27 04:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > czy
    > 40/20.

    dwukrotne przekroczenie w miescie skutkuje odebraniem PJ?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 36. Data: 2017-01-27 08:30:26
    Od: p...@g...com

    --Jest jeszcze jakiś kraj na świecie, gdzie rządowy transport VIP-ów w ciągu
    7 lat miał 3 katastrofy lotnicze?

    to rozumiem pytanie retoryczne ?

    --Rządy się zmieniają, a tu wypadek za wypadkiem.

    najpierw jest: jakos to bedzie potem: o kurwa ! a na koniec uroczysty pogrzeb

    > I przyczyna zawsze jedna - pilot/kierowca nie ogarnął.

    ale chcialbys latac/jezdzic z takimi typami ? normalny czlowiek trzyma sie od takiej
    fuchy z daleka bo to jest tak jakbys wiozl czubka ktory w kazdej chwili moze ci
    wyrwac kierownice :-)

    P.

  • 37. Data: 2017-01-27 08:34:14
    Od: p...@g...com

    --Siła wyższa oznacza brak ubezpieczenia - poszkodowani mają przerąbane.

    jak ktos ma wykupiona ochrone prawna to bym nie odpuscil ... pare fotek w jakims
    brukowcu z biednymi rannymi dziecmi rozjechanymi przez ministra z PiS i padnie
    polecienie zeby wyplacic ... medialnie ta sprawa moze bardzo duzo kosztowac

    PS opony byly oczywiscie zimowe, z odpowiedni indeksem i nie zuzyte ?

    P.

  • 38. Data: 2017-01-27 08:50:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 26 Jan 2017 15:32:56 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No wiesz, pomijajac oczywista oczywistosc - wladza sobie zyczy
    szybko,
    > to to by bylo jednak niedopuszczalne zagrozenie bezpieczenstwa,
    gdyby
    > kierowca nie mogl uciec napastnikom w maluchach :-)

    Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    ucieczkę. Przed kim tym razem uciekali w Toruniu?

    > Sluzby moga tez argumentowac, ze bezpieczniej gdy jada szybko i
    kazdy
    > kto sledzi kolumne rzuca sie w oczy.

    Bezpiecznie i szybko to jest oksymoron.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2017-01-27 09:01:12
    Od: p...@g...com

    --Na powrocie średnia wyszła ok. 160 (1h45m - 200 kilometrów), co nie
    zmienia faktu, że 200+ było grane pewnie przez większość trasy.

    BMW moze zdradzic ile jechali no chyba ze byli sprytni i powylaczali wszystko a i
    wtedy operator GSM moze podac pare danych bo przy tylu osobach ktos mogl zapomniec
    wylaczyc komorke :-) zreszta to kwestia czasu kiedy brukowce zaczna im podrzucac
    pluskwy GSM taki jest zywot celebryty :-)

    P.

  • 40. Data: 2017-01-27 09:04:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 stycznia 2017 08:50:57 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Poprosze o statystyki ile razy rocznie są takie napasci uzasadniajace
    > ucieczkę. Przed kim tym razem uciekali w Toruniu?

    Wystarczy że raz by się zdarzyło że zginał premier, prezydent czy inny Misiewicz
    tylko dlatego bo autem z max 80km/h jechali
    Nie popadajmy w paranoje. Normalnym, jest że pewne osoby w państwie powinny mieć
    możliwość jazdy pojazdami uprzywilejowanymi- premier, prezydent, ministrowie może
    tez.
    Tyle ze u nas to wychodzi tak że nagle "misiewicze" na sygnałach jeżdżą i
    konsekwencji żadnych za to nie ponoszą.
    I to jest największy problem