  • 21. Data: 2017-01-26 19:51:55
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2017 o 19:41, J.F. pisze:

    > Nie, odbiera sie tylko na terenie zabudowanym. Wystarczy 100/50 czy 40/20.
    >
    > Tzn odbiera sie obligatoryjnie, przy 200 za miastem mozna probowac odebrac.

    No właśnie.
    Nie czepiaj się słówek - bo dochodzi do absurdów w dyskusji.
    Nawet przewidywałem to i zastanawiałem się czy nie napisać Ci
    "odebrane/zatrzymane".
    Ale chyba lepiej nie udawać że się nie rozumie o czym mowa, zamiast
    zaśmiecać dyskusję słowotokiem na wszelki przypadek, nie sądzisz?

  • 22. Data: 2017-01-26 19:54:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Minute temu pani premier powiedziala ze czeka na informacje o wypadku i ze
    maja jezdzic tak jak wszyscy.
    ---
    A moja babcia mówi, że mogliby furmankami jeździć albo na koniach

  • 23. Data: 2017-01-26 20:18:02
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 26 Jan 2017 16:54:27 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jak tam 120 średniej osiągnęli na zwykłej drodze, to pruli na większości
    >trasy ze 200.

    Na powrocie średnia wyszła ok. 160 (1h45m - 200 kilometrów), co nie
    zmienia faktu, że 200+ było grane pewnie przez większość trasy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 24. Data: 2017-01-26 20:20:53
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 26 Jan 2017 17:37:26 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A na autostradzie nie trzeba az 200 ...

    Autostradą ten kawałek (Lubicz - Warszawa) to w czasie, w jakim oni
    przejechali, średnia musiałaby oscylować koło 200 km/h. ;)

  • 25. Data: 2017-01-26 20:28:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.01.2017 o 20:18, j...@i...pl pisze:

    > Na powrocie średnia wyszła ok. 160 (1h45m - 200 kilometrów), co nie
    > zmienia faktu, że 200+ było grane pewnie przez większość trasy.

    Jak się kiedyś skutecznie wyjebią to nawet ich tak po ludzku nie będę
    żałował. Rozpieprzyli Casę - nic się nie nauczyli, potem o mało co nie
    premiera, skutecznie tupolewa, starali się PADa. Nic nie zaświeciło się
    w łbach. teraz... Antoni co już raz w zasadzie cudem śmierci uniknął
    (nie wiedomo czemu tupolewem nie leciał, tylko pociągiem), rozpierdala
    się nie wyhamowujac na światłach... ale to go nie przekonuje, bo do
    trzech razy sztuka i dalej zapiedrala dwie paczki do Warszawy. Tak wiem,
    nie on tylko "pan Krzysztof".

    A niech sie pozabijają, byle sami. Bo że zmądrzeją to chyba bez szansy.

    Shrek

  • 26. Data: 2017-01-26 21:53:10
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie, odbiera sie tylko na terenie zabudowanym. Wystarczy 100/50 czy 40/20.

    100/50 to rozumiem, ale 40/20?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 27. Data: 2017-01-26 22:07:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jan 2017 20:28:00 +0100, w <o6dik0$nev$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > A niech sie pozabijają, byle sami. Bo że zmądrzeją to chyba bez szansy.

    Obraz narodu...

  • 28. Data: 2017-01-26 22:20:24
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 20:28, Shrek pisze:

> [...]
    > nie on tylko "pan Krzysztof".
    >
    > A niech sie pozabijają, byle sami. Bo że zmądrzeją to chyba bez szansy.
    No jeden zapierdalacz z kukiz15 zginął, całe szczęście sam.
    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 29. Data: 2017-01-26 22:24:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >100/50 to rozumiem, ale 40/20?

    Pardon, nie "dwukrotnie" tylko "o 50".
    Wiec 71/20.

    Ale 250/140 na autostradzie to moze byc ... tzn 500zl sie nalezy i 10
    pkt, a zabranie PJ niekoniecznie.

    J.

  • 30. Data: 2017-01-26 23:42:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 25 Jan 2017 18:30:01 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jesli juz ktos spowodowal wypadek to byl to kierowca ministra.

    Wygląda na to, że sprawa zmierza ku sile wyższej jako przyczynie ;)
    http://www.pap.pl/aktualnosci/news,784361,prokuratur
    a-i-zandarmeria-badaja-sprawe-wypadku-z-udzialem-min
    -macierewicza.html