  • Data: 2010-06-05 15:04:12
    Temat: Re: Minicasco
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jerry wrote:

    > dziwna sprawa, kupujesz samochód za 100000 zł

    Gdzie napisał, że tyle zapłacił?
    ;>

    > , a szkoda Ci 3 kafli na
    > ubezpieczenie?

    Tak napisał?
    Bo pytał o to, czy ktoś z nas wie o istnieniu ubezpieczenia tylko od
    kradzieży.
    I jeszcze (naiwnie) pytał, czy ktoś zna stawkę.
    nie pisał, że 3kzł to za dużo.

    > doświadczyłem "zalet" mini casco i raczej więcej się na to nie
    > nabiorę :) może lepsze będzie dla Ciebie pełne casco ale z większym
    > udziałem własnym, np. 30%?

    Najtańsze jest pełne autocasco z udziałem własnym wynoszącym 100%.
    Zero składki i tyle samo wynosi wypłata.
    ;>

    --
    Bydlę