  • Data: 2010-06-05 14:25:38
    Temat: Re: Minicasco
    Od: Jerry <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 19:41, "neoniusz" <n...@j...org> wrote:
    > Witajcie! Potrzebuje jakies ubezpieczenie niewielkie. Wlasciwie jedyne
    > potrzebne zabezpieczenie to wyplata pieniedzy w razie kradziezy. Auto z 2007
    > roku, warte ok. 100000zl, malo popularne na drogach. Nie potrzebuje zadnych
    > innych bajerow typu wyplaty za szkody parkingowe, stluczki itp., bo od tego
    > jest auto, zeby jezdzic. Wazne, zeby bylo bezpieczne w razie kradziezy.
    > Czytalem, ze warta ma w ofercie jakies minicasco. Ma to ktos? Ile moze
    > wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic nie. Jedyna
    > opcja to wybranie sie do agenta?

    dziwna sprawa, kupujesz samochód za 100000 zł, a szkoda Ci 3 kafli na
    ubezpieczenie? tzn. rozumiem, że jesteś ostrożny, ale sam na sobie
    doświadczyłem "zalet" mini casco i raczej więcej się na to nie
    nabiorę :) może lepsze będzie dla Ciebie pełne casco ale z większym
    udziałem własnym, np. 30%?
    a' propos mini casco - sam nie spowodowałem nigdy stłuczki, ale ktoś
    spowodował na moim, zaparkowanym samochodzie. sprawcy nie znaleziono,
    a mnie naprawa i lakierowanie błotnika, zderzaka i maski kosztowały
    2500 zł (zamienniki trudne do znalezienia bo to właśnie "niepopularny"
    samochód był, a oryginały w ASO kosztowałyby jeszcze więcej). i taka
    była oszczędność na mini casco :D