    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Miernik napięcia
    Date: Fri, 3 Mar 2023 21:29:25 +0100
    <ttt7nb$2lnth$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tttk5h$df4$1$Janusz@news.chmurka.net>

    W dniu 03.03.2023 o 21:09, Janusz pisze:

    > Mam zwykły wzmacniacz nie lakierowany i nic się nie dzieje.

    A ja mam zwykły wzmacniacz lakierowany/fabrycznie. Może nie zwróciłeś
    uwagi na cieńką warstwę lakieru? :]

    > Te w puszkach zakładałem ludziom jak DVBT wchodziło i do tej pory
    > działają i nic się nie dzieje, więc coś ściemniasz :) albo deszcz u
    > ciebie pada poziomo, tylko to ja i sąsiedzi mieszamy w górach i to u nas
    > wieje halny a nie na nizinach :)

    Może wtykałeś to do innej anteny niż "siatkowa"
    https://allegro.pl/oferta/antena-tv-siatkowa-dvb-t2-
    asp-8-14-dbi-mux-8-dipol-12327036075.
    Tylko w tej antenie zdarzały się te "cuda" reszta anten, gdzie puszka
    jest poziomo a nie pionowo, działa poprawnie.

    Zwyczajnie logiczne i proste. Wzmacniacz pracujący w pionie (puszkowy)
    jest tak zrobiony, że jak wniknie do niego woda, to sobie tam pływa,
    dokąd nie wyschnie. Przy zwykłym wzmacniaczu woda nie ma się gdzie
    gromadzić, bo nie ma puszki metalowej do jej gromadzenia. Gdyby ten
    wzmacniacz pracował w pionie ale gniazdem F do góry, to by woda
    wypływała :] Po prostu i zwyczajnie, producent nie wziął tego pod uwagę,
    że sobie zrobił zbiorniczek na wodę.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>