  • 81. Data: 2012-02-19 21:38:38
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Miejsc jest tyle, że starczy dla mnie i dla 85latka.

    A dla 84-latka? A dla mnie? Też chcę koło wejścia.

    > W komunikacji
    > miejskiej (pewnie o tym nie wiesz) są specjalne miejsca dla rodziców z
    > małymi dziećmi, jakim prawem kosztem innych - co nie??

    Raczej z wózkami, także po to, żeby wózek nie jeździł po całym autobusie
    w trakcie hamowania, czyli dla obopólnej korzyści.

  • 82. Data: 2012-02-19 21:39:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > No i nie odpowiedziałeś - nie przeżyłbyś gdyby rodzice mogli parkować na
    > tych miejscach?

    Ty też nie odpowiedziałeś -- nie przeżyłbyś, gdyby zmęczeni po treningu
    mogli parkować na tych miejscach?

  • 83. Data: 2012-02-19 21:41:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:37, Artur Maśląg pisze:

    > Cóż, z tego co "to" wypisuje rozumiem, że mężczyzna w wieku lat 50 z
    > chorym kręgosłupem to powinien się wcześniej wysterylizować, by
    > przypadkiem nie mieć dzieci? ;) Może w ogóle zrobić to ustawowo?

    Nie wolno tam im parkować i już. Bo co by było gdyby rolnik po żniwach
    zmęczony zapragnął kupić zgrzewkę piwa, a miejsca by dlań nie pozostało?
    Sprawiedliwość musi być kurwa jego mać!! :)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 84. Data: 2012-02-19 21:43:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-19 21:35, DoQ pisze:

    > Czy inwalida ma prawko kogokolwiek przeganiać z inwalidzkich miejsc?
    > Może mandaciki wystawiają?

    Daj spokój - komu to chciałeś tłumaczyć? Jeżeli ktoś nie rozumie
    zasad i regulaminu na który się zgodził (wsiadając do KM) to chyba
    nie sensu jakakolwiek dyskusja.

  • 85. Data: 2012-02-19 21:43:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Cóż, z tego co "to" wypisuje rozumiem, że mężczyzna w wieku lat 50 z
    > chorym kręgosłupem to powinien się wcześniej wysterylizować, by
    > przypadkiem nie mieć dzieci? ;) Może w ogóle zrobić to ustawowo?

    A niech se robi co chce, byle się przywilejów z tego tytułu nie domagał.
    Chociaż w sumie osoba, która ma problemy z chodzeniem powinna poważnie
    przemyśleć płodzenie, bo skoro teraz nie ma siły chodzić, to jak to
    dziecko będzie potem za 10 czy 15 lat wychowywać?

  • 86. Data: 2012-02-19 21:43:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:38, to pisze:
    > A dla 84-latka? A dla mnie? Też chcę koło wejścia.

    Pożycz/zrób sobie dziecko.
    - tak myślałem że chodzi o polską zawiść, czyli on by mógł a ja nie? ;)

    > Raczej z wózkami, także po to, żeby wózek nie jeździł po całym autobusie
    > w trakcie hamowania, czyli dla obopólnej korzyści.

    Siedzące z wózkiem na kolanach?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 87. Data: 2012-02-19 21:47:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Pożycz/zrób sobie dziecko.

    Ja nie mam problemu z uniesieniem 10 kg.

    > - tak myślałem że chodzi o polską zawiść, czyli on by mógł a ja nie? ;)

    Raczej Tobie, bo przeszkadza Ci, jak tam zaparkuje zmęczony po treningu.

    > Siedzące z wózkiem na kolanach?

    Te naklejki przy siedzeniach to tylko sugestia. Zresztą nie wiem czy w
    ogóle tam są, bo ostatnio byłem w autobusie 10 lat temu i żadnych
    naklejek nie widziałem.

  • 88. Data: 2012-02-19 21:47:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:39, to pisze:

    > Ty też nie odpowiedziałeś -- nie przeżyłbyś, gdyby zmęczeni po treningu
    > mogli parkować na tych miejscach?

    No jasne że nie! Albo jakby podsiedli staruszkę czy inwalidę w tramwaju,
    przecież tak się zmęczył słabeusz po siłce, że na nogach się chwieje!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 89. Data: 2012-02-19 21:48:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-19 20:49, to pisze:

    > Fascynująca historia, tylko jaki to ma związek ze specjalnymi
    > przywilejami przed sklepem, których niektórzy się domagają?

    Wyjaśnię ci zasady, na jakich prowadzę dyskusję, bo zdajesz się nie
    ogarniać. Otóż odpowiedziałem RoMan'owi w kwestii zabierania (bądź nie)
    dzieci na zakupy do "marketów".

    Co do przywilejów pod sklepami to akurat ja się ich nie domagam,
    aczkolwiek widzę sens specjalnych miejsc dla "rodzin z dziećmi" (o
    inwalidach nie wspominając) i cieszy mnie ich istnienie, a powody
    wymieniłem o 14:06 w odpowiedzi na serię twoich pytań.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 90. Data: 2012-02-19 21:50:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:47, to pisze:
    > Ja nie mam problemu z uniesieniem 10 kg.

    To po co jeździsz do marketu samochodem? Dźwigaj sobie zakupy piechotą
    jak takiś silny.

    > Raczej Tobie, bo przeszkadza Ci, jak tam zaparkuje zmęczony po treningu.

    Akurat.

    > Te naklejki przy siedzeniach to tylko sugestia. Zresztą nie wiem czy w
    > ogóle tam są, bo ostatnio byłem w autobusie 10 lat temu i żadnych
    > naklejek nie widziałem.

    Na pewno kłamię i nie ma żadnych naklejek. Szczególnie tych które
    mogłyby potwierdzić iż nie masz racji.

    --
    pozdr. Rzędzimir