  • 71. Data: 2012-02-19 20:49:41
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

> [...]
    > chcę im zawracać głowy....
    > Najbliższy sensowny sklep (a właściwie 2 - Tesco i Biedronka) znajdują
    > się z 800 m ode mnie. To nie jest żadna bardzo szczególna sytuacja. W
    > taką pogodę, jak u mnie dziś rano nie będę dymał z buta, bo zimno, wieje
    > i pada (sam bym poszedł, ale nie z dziećmi). Pojadę do sklepu samochodem
    > z dziećmi, bo mniej kombinowania wymaga ode mnie zabranie ich ze sobą,
    > niż zostawienie. Jak dla kogoś wyprawa z dziećmi do sklepu i przebywanie
    > tam jest tak niewygodne, że woli (i ma jak) pojechać sam - OK, rozumiem.

    Fascynująca historia, tylko jaki to ma związek ze specjalnymi
    przywilejami przed sklepem, których niektórzy się domagają?

  • 72. Data: 2012-02-19 20:58:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 20:48, AZ pisze:

    > Z rozrusznika, ale jak trzeba (wyładowany aku) to odpale i z pychu i
    > jakoś żyję więc jak matka z dzieckiem wsiądzie do Ikarusa to chyba też
    > będzie żyła?

    Też przeżyjesz odpalając na pych, a jednak wolisz wygodniejsze
    rozwiązanie. Może z niego zrezygnujesz? Przecież nic ci się nie stanie.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 73. Data: 2012-02-19 20:59:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 20:47, to pisze:

    > A jakby były udostępnione dla zmęczonych po treningu to już byś tego nie
    > przeżył?

    Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 74. Data: 2012-02-19 21:14:47
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie.

    Nieładnie odpowiadać na pytania frazesami. :-)

  • 75. Data: 2012-02-19 21:15:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Też przeżyjesz odpalając na pych, a jednak wolisz wygodniejsze
    > rozwiązanie. Może z niego zrezygnujesz? Przecież nic ci się nie stanie.

    Ale dlaczego to wygodniejsze rozwiązanie ma być kosztem innych? Uważasz,
    że Tobie z nosidełkiem (powiedzmy 10 kg) trudniej iść niż np. 85-latkowi,
    który nie ma grupy inwalidzkiej?

  • 76. Data: 2012-02-19 21:19:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:15, to pisze:
    > Ale dlaczego to wygodniejsze rozwiązanie ma być kosztem innych? Uważasz,
    > że Tobie z nosidełkiem (powiedzmy 10 kg) trudniej iść niż np. 85-latkowi,
    > który nie ma grupy inwalidzkiej?

    Miejsc jest tyle, że starczy dla mnie i dla 85latka. W komunikacji
    miejskiej (pewnie o tym nie wiesz) są specjalne miejsca dla rodziców z
    małymi dziećmi, jakim prawem kosztem innych - co nie??

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 77. Data: 2012-02-19 21:20:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:14, to pisze:

    > Nieładnie odpowiadać na pytania frazesami. :-)

    No i nie odpowiedziałeś - nie przeżyłbyś gdyby rodzice mogli parkować na
    tych miejscach?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 78. Data: 2012-02-19 21:33:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/19/2012 09:19 PM, DoQ wrote:

    > Miejsc jest tyle, że starczy dla mnie i dla 85latka. W komunikacji
    > miejskiej (pewnie o tym nie wiesz) są specjalne miejsca dla rodziców z
    > małymi dziećmi, jakim prawem kosztem innych - co nie??

    Tyle, że na tym miejscu mogą stanąć normalnie ludzie i podróżować i
    wsiadająca matka z wózkiem nie ma prawa ich wygonić - zupełnie nie
    trafione porównanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2012-02-19 21:35:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-02-2012 21:33, AZ pisze:

    > Tyle, że na tym miejscu mogą stanąć normalnie ludzie i podróżować i
    > wsiadająca matka z wózkiem nie ma prawa ich wygonić - zupełnie nie
    > trafione porównanie.

    Czy inwalida ma prawko kogokolwiek przeganiać z inwalidzkich miejsc?
    Może mandaciki wystawiają?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 80. Data: 2012-02-19 21:37:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-19 21:19, DoQ pisze:

    > Miejsc jest tyle, że starczy dla mnie i dla 85latka. W komunikacji
    > miejskiej (pewnie o tym nie wiesz) są specjalne miejsca dla rodziców z
    > małymi dziećmi, jakim prawem kosztem innych - co nie??

    Cóż, z tego co "to" wypisuje rozumiem, że mężczyzna w wieku lat 50 z
    chorym kręgosłupem to powinien się wcześniej wysterylizować, by
    przypadkiem nie mieć dzieci? ;) Może w ogóle zrobić to ustawowo?