  • 101. Data: 2012-02-19 22:41:08
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: to <t...@i...pl>

    begin yabba

    > Osoba tak otyła, że potrzebuje otworzenia drzwi na całą szerokość będzie
    > juz miała kartę inwalidy.

    Na jaką całą szerokość? Widziałeś kiedyś miejsce na parkingu, czy znasz
    je z opowiadań? Wystarczy, że masz auto klasy D, a sam nie jesteś liściem
    i już trzeba się przeciskać i jakiś dziwne figury przy wychodzeniu
    uskuteczniać.

    > Miejsca parkingowe są planowane dla szerokości przeciętnego samochodu
    > osobowego.

    ...sprzed 20 lat.

    > Raz trafiłem na parking z wyznaczonymi miejscami o takiej
    > szerokości, że sąsiadujące samochody wchodził "na styk", a o otworzeniu
    > drzwi nie było mowy.

    No i jak otyły ma wysiąść?

  • 102. Data: 2012-02-19 22:54:07
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    > Mnie bardziej męczy godzina w
    markecie niż godzina w siłowni więc sorry

    Naprawde? To co Ty na tej silowni robisz ze spacer po sklepie jest dla bardziej
    meczacy? Dziewczyny ogladasz?

    Cala ta dyskusja jest zabawna. Az tak ciezko przejsc te dodatkowe kilkadziesiat
    metrow? Gdyby to byla mowa o kilkometrach, ale plakac bo trzeba przejsc kilka miejsc
    dalej? Dajcie spokoj, inwalidzie to pomoze a Wam korona z glowy nie spadnie.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 103. Data: 2012-02-19 22:55:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > je z opowiadań? Wystarczy, że masz auto klasy D, a sam nie jesteś liściem
    > i już trzeba się przeciskać i jakiś dziwne figury przy wychodzeniu

    Ja osobiście zwykle nie mam problemu. Ale jak napisałem poniżej są też
    parkingi za ciasne - za wąsko oznaczone miejsca postojowe.

    > ...sprzed 20 lat.

    > No i jak otyły ma wysiąść?

    Tam nawet drzwi nie można było uchylić. Konieczne było zajmowanie 1,5
    miejsca.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 104. Data: 2012-02-19 23:02:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 22:21:19 +0100, yabba napisał(a):
    > Pomijając, że przewożenie osób w bagażniku jest niedozwolone

    Zycie przeroslo kabaret i sa samochody z fotelami w bagazniku :-)

    > Osoba tak otyła, że potrzebuje otworzenia drzwi na całą szerokość będzie juz
    > miała kartę inwalidy.

    Nie dostanie, bo liczy sie "narzadow ruchu".

    a moze i dostanie, nie znam obeznych przepisow.

    J.

  • 105. Data: 2012-02-19 23:07:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello LEPEK,

    Sunday, February 19, 2012, 6:26:08 PM, you wrote:

    > Nie mieszkam na kupie z rodzicami, teściami, wujkami itp. Opiekunka
    > dojeżdża na określone godziny - mieszka dwie wsie dalej.

    I nie możesz wtedy zrobić większych zakupów?

    > Żona na szkoleniu.

    24/dobę 7dni w tygodniu?

    > Mam jednych sąsiadów, którzy ewentualnie mogliby przyjąć moje
    > dziecko, ale może ich akurat nie być w domu, ich może być chore, nie
    > chcę im zawracać głowy....

    A nie mogą po prostu chwilkę z dzieckiem posiedzieć?

    > Najbliższy sensowny sklep (a właściwie 2 - Tesco i Biedronka) znajdują
    > się z 800 m ode mnie. To nie jest żadna bardzo szczególna sytuacja. W
    > taką pogodę, jak u mnie dziś rano nie będę dymał z buta, bo zimno, wieje
    > i pada (sam bym poszedł, ale nie z dziećmi). Pojadę do sklepu samochodem
    > z dziećmi, bo mniej kombinowania wymaga ode mnie zabranie ich ze sobą,
    > niż zostawienie.

    Ja pierdziele! Pogoda taka, że psa na dwór wyrzucić szkoda a Ty
    wyszarpujesz dzieci z ciepłego mieszkania, ubierasz, każesz im marznąć
    w zimnym samochodzie, potem znowu do ciepła w markecie, gdzie miliardy
    bakterii z zasmarkanych nosów w powietrzu lata, potem znowu na to zimno?

    I Ty uważasz, że załatwienie, żeby godzinkę ktoś z dziećmi posiedział
    jest większym kłopotem? Mieszkam na przedmieściu, do sensownego
    _małego_ sklepu mam jeszcze dalej ale w życiu nie wpadł bym na pomysł,
    żeby brać tam jakieś dziecko w taką pogodę.

    > Jak dla kogoś wyprawa z dziećmi do sklepu i przebywanie tam jest tak
    > niewygodne, że woli (i ma jak) pojechać sam - OK, rozumiem.

    A nie jest wygodniejsze? Przelatujesz przez sklep jak burza, bez
    ciągania dzieci, "tato pić!", "siku!', "kupę!", "kup mi to!" i
    martwienia się czy które aby Kreta nie żre. Przecież to bez sensu.

    Dobrze, że swoje odchowałem zanim nastała era marketów...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2012-02-19 23:14:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Zycie przeroslo kabaret i sa samochody z fotelami w bagazniku :-)

    Sorry. Powinienem napisać: nie wolno przewozić w sposób niedostosowany przez
    konstrukcję samochodu.

    > Nie dostanie, bo liczy sie "narzadow ruchu".
    >
    > a moze i dostanie, nie znam obeznych przepisow.

    Narządy ruchu nie wytrzymują wtedy ciężaru reszty ciała.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 107. Data: 2012-02-19 23:15:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Feb 2012 19:47:43 GMT, to napisał(a):

    > Mi nie są do niczego potrzebne CZYJEŚ dzieci.

    narobiles tyle wlasnych ze starosc masz zabezpieczona ? :-)

    J.

  • 108. Data: 2012-02-19 23:20:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 20:11:19 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-02-19 19:47, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Litości - liczba miejsc dla niepełnosprawnych raczej nie będzie
    > wzrastać w sposób geometryczny, a nawet liniowy. Pojawią się najwyżej
    > tam, gdzie jeszcze ich nie ma, a by się przydały.

    a skad wiesz ze nie ?
    Przeciez to takie medialne - oznakowac tam gdzie by sie przydaly, dodac tam
    gdzie juz byly, naslac straznikow na tych niedobrych zdrowych co na nich
    parkuja ... juz zapomniales jak to z pijanymi wyglada ?

    > Póki co nie zauważyłem, żeby było ich za dużo.

    A ja juz widzialem.

    J.

  • 109. Data: 2012-02-19 23:20:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > narobiles tyle wlasnych ze starosc masz zabezpieczona ? :-)

    Jeszcze żadnego nie narobiłem, a na starość są inne sposoby. Zresztą, nie
    chce myśleć o tym strasznym okresie.

  • 110. Data: 2012-02-19 23:27:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 14:08:38 +0100, DoQ napisał(a):

    > Z małymi jest ciężko.

    To się je zostawia w domu.

    --