  • Data: 2017-11-23 11:48:12
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Nie wiem, nie znam się. To temat dla okulisty. Do PCB stosujemy światło
    > możliwie bliskie UV-C więc na 100% niszczy wzrok. Nie mam pojęcia czy po
    > N słabych ekspozycjach coś się złego może stać. Z pewnością po jednej
    > dłuższej tak.

    Jesteś pewien, że stosujesz UV-C? Ja mam lampy 350 nm, które leży w
    zakresie UV-A, naświetlają bardzo dobrze.

    http://allegro.pl/item6762753002.html

    UV-A to 315-380 nm (czasem podają 320-400 nm), UV-C to 100-280 nm (czasem
    podają 220-290 nm).

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]