  • Data: 2017-11-23 11:42:25
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    M.L <a...@o...pl> wrote:

    > ps. nie dodałem, że tyle kosztuje 10szt (dostałem 12).
    > Większe ilości oczywiście droższe.

    No właśnie... a mi najczęściej potrzebna jest jedna sztuka, dla siebie :)
    To nawet nie są prototypy, to gotowe, hobbystyczne układy, które mają
    robić coś, co akurat jest mi potrzebne.

    Jak już robię coś w większych seriach, na sprzedaż (zdarzało się kiedyś,
    teraz mam parę pomysłów, ale nie mam czasu na ich realizację), to zamawiam
    w Faldruku. Oni są o tyle wygodni, że raz się płaci za dokumentację, a
    potem płytki wychodzą tanio, jakość też jest OK.

    > pps. zerknij na allpcb.com

    Zapisałem, może się kiedyś przydać.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]