  • Data: 2017-11-19 17:14:48
    Temat: Re: Metoda fotochemiczna - wywolywacz
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2017 o 15:55, Marek S pisze:

    > Hmm.. właśnie. Zastanawiałem się czy nie robić tak, że spodnia część
    > pastą bez Pb a góra z Pb.

    Na Twoim miejscu zrobiłbym testy lutując obie strony hotem, jest szansa,
    że będzie dobrze.
    Po pierwsze musiałaby się roztopić cyna pod spodem a jest za barierą
    laminatu, no i to jest właściwie kluczowa sprawa czy tak się stanie.
    Jeśli nawet tak by się stało małe elementy powinny się trzymać, inna
    sprawa z większymi i cięższymi.
    W fazie projektowania PCB można też postarać się aby wszystko co ciężkie
    było na tej samej stronie. Raczej potencjalne problemy są do rozwiązania.