eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMercedes B, jak otworzyć drzwiRe: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder
    1.news.weretis.net!news.solani.org!.POSTED!not-for-mail
    From: <1...@2...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Date: Tue, 4 Sep 2012 23:26:53 +0200
    Organization: solani.org
    Lines: 69
    Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    References: <a...@m...uni-berlin.de> <c...@b...softax.pl>
    <a...@m...uni-berlin.de>
    <5045f697$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <50462c42$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jdpi5yf28kn.1vyfzkgqzbr4$.dlg@40tude.net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <zhhzzsozulvc.xy0p7boltmgz$.dlg@40tude.net>
    <k25fvs$cje$1@mx1.internetia.pl>
    <11h29jruuvxc6.18jgay133slfq$.dlg@40tude.net>
    <k25klh$3pt$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1209042249490.1440@quad>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: solani.org 1346794013 27273
    eJwVxcERwDAIA7CVgGAnjEPdsP8IveojLDq1k2BiMMNRedT7HPMl/Ln5pe7cZHUneMIIRan3BxmmENA=
    (4 Sep 2012 21:26:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...solani.org
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 21:26:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84 (7ce058ec.376.371)
    X-User-ID: eJwFwYEBwAAEA7CXVqq8g83/JywJF7RJhRgXB6C61bw1QxYffmbt6U1nRO47qBPHd+qZHwZIEI
    Y=
    Cancel-Lock: sha1:3DF5F1AMuwa82/KbsnmELemejAs=
    X-Name: Tomasz Nycz
    X-NNTP-Posting-Host: eJwVwoENwCAMA7CXaJukcA6E7f8TpslmKeSGKPD95d0TQyufTkQCY/b2iUmHyHXt
    OqzKUpsfA3cQDw==
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465411
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1209042249490.1440@quad>:

    > On Tue, 4 Sep 2012, Artur Maśląg wrote:

    >> W dniu 2012-09-04 20:43, J.F. pisze:
    >>> A co trzeba pamietac ? Nic ?
    To napisał Jarek ^^^^^^
    >> Trzeba pamiętać dane, które pozwolą z przyjętym poziomem ufności
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to napisał Artur

    > Jeszcze nam wyjaśnij, w jaki sposób skutecznie wyłączony klucz
    > (po jednej lub drugiej stronie) mierzy czas i będzie jasność.

    Ktoś pisał o wyłączonym elemencie w trakcie komunikacji?

    > Problem w tym, że jeśli klucz i odbiornik muszą mieć swoje zasilanie
    > awaryjne (nawet mierzone w mikroamperach, bo zegar CMOS o poborze
    > poniżej mikroampera to nie problem), to jeśli *ono* zawiedzie,
    > problem powraca

    Ale nie muszą.

    > Czas możesz odzyskać z GPSa.

    Nie kombinuj Gotfryd :P

    > Ale skoro polemizujesz z pytaniem czy coś trzeba pamiętać,
    > to mamy problem - ustalenie co zrobić, jeśli "termin ważności"
    > wziął i minął.

    Już podałem link -- jest licznik, kod zawierajacy został użyty i zapamiętany
    w pamięci nieulotnej (widzisz jakiś techniczny problem w realizacji tego?)

    > Przy wymogu istnienia "czasu ważności" wszelkie rozważania o tym,
    > że *nic* nie trzeba pamiętać, niestety biorą w łeb.

    To Jarek się pomiędzy alfą i omega miota, i to on od RAM do nic bez problemu
    przeszedł

    > Czy Ty masz ma myśli czasowo zależną tablicę danych, np. wartości
    > losowych, zapisanych po obu stronach lub coś w tym stylu?

    Był link?

    > (plus pytanie skąd obie strony biorą *wiarygodny* czas, aby
    > wykluczyć użycie "starego" kodu, GPS w kluczu nie przejdzie,
    > a oszukanie klucza da wynik jak poprzednio - pytamy go jaki
    > klucz będzie ważny za dwa dni :>)

    No i zaczęło sie o przełamywaniu zabezpieczeń -- 13 minut pilota naciskasz,
    a obok stoi ekipa twardołowych? ;PPPP

    > pzdr, Gotfryd

    też :D

    A teraz historia z życia: w serwisie byłem świadkiem jak "ruski" na lawecie
    został dowieziony, bo mu kluczyk się odkodował -- drugi 2000 km i na pewno
    nie dotrze w ciągu 24-48h, bo święta u nich. Po 4 godzinach prób obejścia
    (kilku macherów, równiez z centrali w PL) po prostu wymieniono tamto i
    siamto, pobrano kaucję za nie i ruski mógł jechać na święta do domu (nie
    bebeszono całej elektroniki, tylko oszukano między innymi VIN w odpowiednim
    module).
    Przy okazji kolejnej planowanej wizyty sie dopytałem -- przyjechał, oddał
    szpeje, jemu kaucje oddano, za usługę zapłacił producent


    --
    'Tom N'

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: