-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder
1.news.weretis.net!news.solani.org!.POSTED!not-for-mail
From: <1...@2...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
Date: Tue, 4 Sep 2012 23:26:53 +0200
Organization: solani.org
Lines: 69
Message-ID: <1...@i...dyndns.org.invalid>
References: <a...@m...uni-berlin.de> <c...@b...softax.pl>
<a...@m...uni-berlin.de>
<5045f697$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<50462c42$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<jdpi5yf28kn.1vyfzkgqzbr4$.dlg@40tude.net>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<zhhzzsozulvc.xy0p7boltmgz$.dlg@40tude.net>
<k25fvs$cje$1@mx1.internetia.pl>
<11h29jruuvxc6.18jgay133slfq$.dlg@40tude.net>
<k25klh$3pt$1@mx1.internetia.pl> <Pine.WNT.4.64.1209042249490.1440@quad>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: solani.org 1346794013 27273
eJwVxcERwDAIA7CVgGAnjEPdsP8IveojLDq1k2BiMMNRedT7HPMl/Ln5pe7cZHUneMIIRan3BxmmENA=
(4 Sep 2012 21:26:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...solani.org
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Sep 2012 21:26:53 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84 (7ce058ec.376.371)
X-User-ID: eJwFwYEBwAAEA7CXVqq8g83/JywJF7RJhRgXB6C61bw1QxYffmbt6U1nRO47qBPHd+qZHwZIEI
Y=
Cancel-Lock: sha1:3DF5F1AMuwa82/KbsnmELemejAs=
X-Name: Tomasz Nycz
X-NNTP-Posting-Host: eJwVwoENwCAMA7CXaJukcA6E7f8TpslmKeSGKPD95d0TQyufTkQCY/b2iUmHyHXt
OqzKUpsfA3cQDw==
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465411
[ ukryj nagłówki ]Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1209042249490.1440@quad>:
> On Tue, 4 Sep 2012, Artur Maśląg wrote:
>> W dniu 2012-09-04 20:43, J.F. pisze:
>>> A co trzeba pamietac ? Nic ?
To napisał Jarek ^^^^^^
>> Trzeba pamiętać dane, które pozwolą z przyjętym poziomem ufności
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to napisał Artur
> Jeszcze nam wyjaśnij, w jaki sposób skutecznie wyłączony klucz
> (po jednej lub drugiej stronie) mierzy czas i będzie jasność.
Ktoś pisał o wyłączonym elemencie w trakcie komunikacji?
> Problem w tym, że jeśli klucz i odbiornik muszą mieć swoje zasilanie
> awaryjne (nawet mierzone w mikroamperach, bo zegar CMOS o poborze
> poniżej mikroampera to nie problem), to jeśli *ono* zawiedzie,
> problem powraca
Ale nie muszą.
> Czas możesz odzyskać z GPSa.
Nie kombinuj Gotfryd :P
> Ale skoro polemizujesz z pytaniem czy coś trzeba pamiętać,
> to mamy problem - ustalenie co zrobić, jeśli "termin ważności"
> wziął i minął.
Już podałem link -- jest licznik, kod zawierajacy został użyty i zapamiętany
w pamięci nieulotnej (widzisz jakiś techniczny problem w realizacji tego?)
> Przy wymogu istnienia "czasu ważności" wszelkie rozważania o tym,
> że *nic* nie trzeba pamiętać, niestety biorą w łeb.
To Jarek się pomiędzy alfą i omega miota, i to on od RAM do nic bez problemu
przeszedł
> Czy Ty masz ma myśli czasowo zależną tablicę danych, np. wartości
> losowych, zapisanych po obu stronach lub coś w tym stylu?
Był link?
> (plus pytanie skąd obie strony biorą *wiarygodny* czas, aby
> wykluczyć użycie "starego" kodu, GPS w kluczu nie przejdzie,
> a oszukanie klucza da wynik jak poprzednio - pytamy go jaki
> klucz będzie ważny za dwa dni :>)
No i zaczęło sie o przełamywaniu zabezpieczeń -- 13 minut pilota naciskasz,
a obok stoi ekipa twardołowych? ;PPPP
> pzdr, Gotfryd
też :D
A teraz historia z życia: w serwisie byłem świadkiem jak "ruski" na lawecie
został dowieziony, bo mu kluczyk się odkodował -- drugi 2000 km i na pewno
nie dotrze w ciągu 24-48h, bo święta u nich. Po 4 godzinach prób obejścia
(kilku macherów, równiez z centrali w PL) po prostu wymieniono tamto i
siamto, pobrano kaucję za nie i ruski mógł jechać na święta do domu (nie
bebeszono całej elektroniki, tylko oszukano między innymi VIN w odpowiednim
module).
Przy okazji kolejnej planowanej wizyty sie dopytałem -- przyjechał, oddał
szpeje, jemu kaucje oddano, za usługę zapłacił producent
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.12 01:11 J.F.
- 05.09.12 08:29 huri_khan
- 05.09.12 09:19 Artur Maśląg
- 05.09.12 00:30 Marek 'marcus075' Karweta
- 05.09.12 11:54 J.F
- 05.09.12 11:57 Mirek Ptak
- 05.09.12 14:15 Artur Maśląg
- 05.09.12 14:42 J.F
- 05.09.12 15:20 Artur Maśląg
- 05.09.12 16:20 Michoo
- 05.09.12 19:36 1...@1...invalid
- 07.09.12 08:20 Kamil 'Model
- 07.09.12 15:26 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo