  • Data: 2012-09-05 11:54:03
    Temat: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    J.F. w <news:cp9ooz2bju2m$.15nb67fgfm59i$.dlg@40tude.net>:

    >Tak to nawet w syrence nie było i radio działało pomimo, że 4
    >miesiące
    >skarpeta bez aku przestała,

    W skarpecie radia nie bylo, przynajmniej fabrycznego. Moze cos sobie
    wsadziles, wiec dzialalo tak jak bylo zaprojektowane.
    Przy czym wczesne radia nie wymagaly zadnego przechowywania
    parametrow, pozniej pojawilo sie ktores bodajze Safari z mechanicznym
    programatorem, a dopiero gdzies pozniej byly radia z synteza i
    elektronicznym programatorem. I dwiema koncowkami do zasilania, na
    jednej wymagane napiecie caly czas.

    I starsze radio u mnie po odpieciu akumulatora owszem - kod pamieta
    gdzies w nieulotnej, bo trzeba podac ciagle taki sam, ale pamiec
    zaprogramowanych kanalow znika.

    >owszem polonez się musiał mapowania nauczyć, ale
    >juz ta Twoja znienawidzona Nubira nie,

    Pisalem o poprawkach do mapowania, ktorych rzekomo sie komputer uczy w
    czasie jazdy.
    A dale to juz nikt nic nie wie - uczy sie czy sie nie uczy,
    przechowuje w pamieci naprawde nieulotnej, czy na podtrzymaniu
    bateryjnym.

    A potem mozesz poczytac takie watki - jak zrobic reset komputera
    http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284096
    270&page=0&fpart=all&vc=1
    http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=4&t=33766

    emote.html

    >Ale tu nie ma słowa o potrzebie ciągłego zasilania centrali/pilota...

    Ale jest mowa jak dolaczyc pilota ponownie do samochodu.
    Widac jest taka potrzeba, jak myslisz - kiedy sie zdarza ?

    Czy moze popierasz kolegow i trzeba w umowie przeczytac na ile km
    wykupiono usluge otwierania drzwi :-)

    J.