  • Data: 2012-09-05 14:42:32
    Temat: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-05 11:57, Mirek Ptak pisze:

    >Widzisz, ale to potwierdza fakt, że centralka przechowuje pewne
    >dane, które pozwalają na to co pisałem. Nadal nic nie ma o tym,
    >że potrzebuje do tego zasilania poza czasem komunikacji.

    Ja tez nie pisalem ze wymaga, tylko zeby zwrocic na to uwage, bo moze
    wymagac.
    Ja nie znam szczegolow konstrukcji nowego mercedesa, ale ty tez nie
    znasz, a klocisz sie jak ... Maśląg :-P

    >Powyższe mówi o używaniu kluczyka bez kontaktu z centralką (jak
    >nie ma zasilania to nie ma komunikacji). Za to w instrukcji od

    A skad wiesz ze Waldka to nie spotkalo ?

    >Insigni jest jasno napisane, że kluczyk potrzebuje powtórnej
    >synchronizacji po wymianie baterii - czyli kluczyk coś
    >przechowuje i jest to podtrzymywane przez baterię.
    >Nie ma za to słowa o tym, że powtórna synchronizacja jest
    >wymagana np. po wymianie akumulatora (a ta jest opisywana).
    >W sumie sam możesz sprawdzić organoleptycznie :)

    A ty sprawdziles ? Masz w reku instrukcje, czy znow sie klocisz
    bezpodstawnie ?

    P.S. Ja tez nie wiem, ale inny powod niedzialania
    http://opel.dixi-car.pl/doc/instrukcje/Instrukcja-Op
    el-Insignia.pdf
    "doszło do przeciążenia centralnego zamka w wyniku jego wielokrotnego
    włączania i wyłączania w krótkich odstępach czasu (zasilanie zostaje
    wówczas na krótko odłączone),"

    J.