    Date: Tue, 04 Sep 2012 13:52:49 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mercedes B, jak otworzyć drzwi

    Waldemar Krzok wrote:
    > Hej,
    >
    > nie, głupkiem nie jestem i wiem, że do tego służy klamka ;-).
    > Sprawa wygląda tak ło: kobita wróciła właśnie po dłuższej nieobecności
    > (4 tygodnie) i chce startować do pracy. Pilot nie otwiera drzwi, drugi
    > też nie. OK, wyciągnęliśmy klucz "analogowy" i... tyż nie idzie. Obrócić
    > klucz się da, ale zamek nie otwiera. Czy ktoś z szanownych grupowiczów
    > się zna na tym wynalazku, bo tak na szybko się otworzyć nie udało?
    > Dalszy ciąg otwierania po pracy, ale fajnie by było się dowiedzieć do i
    > jak. Śrubokrętem jakoś nie chcę dłubać.

> [...]

    Cosik na prónd wygląda. Albo da się wejść jakoś przez bagażnik, albo znaleźć
    miejsce gdzie można by się z zasilaniem 12V podłączyć (w niektórych markach to
    się ponoć przez rozkręcony reflektor daje podłączyć). Najlepiej na jakimś forum
    meśkowym spytaj najprędzej dostaniesz info jak rzecz ugryźć.

    Jak się nie uda albo nie masz ochoty się babrać (podejście z zasilaniem może
    wymagać np. włażenia pod samochód) można też wezwać fachowca od otwierania drzwi
    (nie masz przypadkiem ubezpieczenia assistance? Byłoby w cenie)

    pzdr
    \SK