  • Data: 2014-06-21 13:40:34
    Temat: Re: Mentalność wschodnio-europejska
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2014 o 04:12 Pawel "O'Pajak" <k...@c...goznac>
    pisze:

    > Powitanko,

    > A co, w nocy staja sie tytanowe?

    Miałem tego nie komentować ale co mi tam - nie wiem czy brak Ci
    doświadczenia życiowego ( młody jesteś) - czy po prostu jesteś Idiotą...

    > A te rosliny to na drodze rosna? Np. jak ja kosze u siebie trawe, to nie
    > zamykam ani jednego pasa ruchu.

    "U siebie" też używasz kosiarki rotacyjnej, ciągników z przyczepami (do
    odbioru pokłosu), pojazdów z "oczojebnymi" sygnalizatorami świetlnymi na
    czole i końcu kolumny?

    > To, ze w innych krajach robi sie zle, to nie powod, by to powielac u nas.

    Jechałeś kiedyś jakąś autostradą? - po prawej masz pas awaryjny, po lewej
    masz pas zieleni, jak chcesz ten pas zieleni pielęgnować nie
    zabezpieczając pasa ruchu przylegającego do pasa zieleni? - tam nie kosi
    Pan Henio z kosą - pracują wolnobieżne kosiarki poruszające się LEWYM
    pasem, trzeba je i ludzi na nich pracujących odpowiednio zabezpieczyć.

    TG