  • Data: 2015-08-14 19:32:55
    Temat: Re: Media podały ...
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmss8jc.8ir.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie, jeszcze jedno zostało. Proszę mamie przekzać w moim imieniu wyrazy

    Przekażę.

    > szacunku. Takie, jak należą się ludziom wysokiej kultury. Mało ostatnio
    > takich. A może po prostu ich nie widać w tym krzyku dookoła.

    Obawiam się, że raczej to ta ostatnia opcja. Kiedyś jednemu starszemu panu
    coś prostego pomogłem, błahostka, że bardziej błaha być chyba nie mogła. Od
    razu poznałem po reakcji, że to człowiek przedwojenny, z zasadami i honorem.
    Kiedyś chyba nawet kurwa i złodziej mieli honor i np. nie okradł biednego z
    ostatniego chleba, ... i takie tam. Dziś to jeszcze wpierdol spuści, że za
    mało.
    Kiedyś, najgorszy męt, nie śmiał się wulgarnie odezwać przy kobiecie. Dziś
    same baby potrafią nie gorzej od facetów, co gorsza, nie miarkują sytuacji.
    Ale... młodzi wielu złych zachowań uczą się od nas dorosłych. Dorosły
    przejdzie na czerwonym świetle, to młody myśli, że tak można. Dorosły powie
    do starszej pani "ty stara kurwo", to i młody powtarza. A potem larum, że
    młodzież to, młodzież tamto. Często, o tyle o ile, spotykam młodych, co
    naprawdę, mogli by być wzorem zachowania. Ale niestety, nie wiem, czy nie
    częściej spotykam młodych, gdzie słowa "kurwa" i "pierdolić" są używane
    gęściej, niż przecinek w interpunkcji. Kiedyś pierdnięcie w towarzystwie
    należało do najwyższego wstydu. Dziś zapewne będzie "czemu się
    przypierdalasz?" na zwróconą uwagę, czy choćby spojrzenie.
    Dużo bym mógł napisać, co spotykam, co obserwuję, co widzę wokół... ale to
    już NTG.
    Nie jestem święty, co zresztą widać po tym, co i jak piszę. Ale, na
    wskazanie błędu poprawiam się, jak i jeśli tylko to możliwe. A przynajmniej
    staram się. WYSIWYG...

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205