    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mechanicy (temat ogórkowy)
    Date: Wed, 29 Jul 2015 13:30:56 +0200

    news:mpac1o$qi8$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Może i tak, ale to nie zmienia faktu że 10 czy 15 lat temu te "niszowe"
    > potrzeby spełniał co drugi mechanik a teraz trzeba ze świecą szukać.
    > Wniosek prosty - mają na tyle dużo nie niszowych klientów że im się nie
    > chce.

    Zmieniły sie też samochody. Coraz więcej nierozbieralnych mechanizmów, coraz
    mniej dostępnych pojedynczych części.
    Przypomnij sobie, że kiedyś regenerowało się amortyzatory. Teraz ze świecą
    szukać takiego specjalisty.

    > Nie wiem, co "jest dostępne" wiem, że mnie zawsze pytają czy zmieniać oba
    > czy nie.

    > A uczenie się na własnych błędach zamiast na cudzych to niby zarabianie?
    > Jak zamiast czytać woli najpierw robić to niech robi - o on straci czas i
    > pieniądze.

    W 90% przypadków nic nie zepsuje i zarobi z nadzwyżką na zepsute 10%.

    > Nie mógł. I dlatego nie ma znaczenia czy to jego 1 czy 1001 musiał
    > zapłacić frycowe. A gdyby przyjął taktykę: w XXX jeszcze nie wymieniałem
    > więc z ciekawości wpisze w googla bo może tam czyhają jakieś miny to by
    > się wszystko odbyło szybko, łatwo i przyjemnie.

    Każdy popełnia błędy. Ważne, że zapłacił za pompę.

> [...]
    > zakładową a nie z moim softem to nie mówię mu spadaj na drzewo tylko
    > rozwiązuję problem stworzony przez kogoś innego, a najczęściej się okazuje
    > że jakiś idiota zainstalował firewalla (w sieci wewnętrznej odciętej od
    > netu) który blokuje ruch w sieci.
    >
    > Nie mówię klientowi dzwoń pan po sieciowca który to panu robił niech
    > naprawia. Nie mówię ja jestem od softu wy mieliście zapewnić działająca
    > sieć. Bo jak tak mu powiem to stracę klienta. I ja go rozumiem! On nie
    > musi się na wszystkim znać więc aby coś osiągnąć to nasza relacja musi się

    Czy sam piszesz ten soft czy tylko wdrażasz?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba