  • 51. Data: 2011-01-25 14:50:41
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 15:33, Janko Muzykant wrote:

    > Masz rację, komuś się włączył w filharmonii...

    > Wyrzuć telewizor :)

    Nie oglądam telewizji :P

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 52. Data: 2011-01-25 14:52:23
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 15:43, Piotr "Charvel" Majka wrote:

    > Czytanie ze zrozumieniem oblałeś - nie interesuje mnie co sobie myśli
    > złodziej. Napisałem jak cejrowski argumentuje obklejanie swoich aparatów
    > foto.

    Wiesz, ja chodzę w żółtym podkoszulku, żeby mnie nie trafił piorun. To
    taki sam zabieg magiczny jak zaklejanie nazwy aparatu, żeby nie ukradli.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 53. Data: 2011-01-25 14:57:11
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Z tym, że złodziejowi, szczególnie w ameryce południowej jest wszystko
    > jedno czy są naklejki czy nie.

    Polityka Cejrowskiego odnośnie aparatu to tylko jeden z punktów.
    Lepiej jest skroic bogatego (widac po ubraniu np), ktory ma aparat ze znanym
    logo
    niz jakiegos "miejscowego" z niewidomo czym ;)

  • 54. Data: 2011-01-25 15:04:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 13:20:16 +0100, b...@n...pl wrote:
    > Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    > sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    > Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny.

    Kazdy poranny stolczyk tez jest unikatowy. Tyle sztuki idzie w kanalize...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 55. Data: 2011-01-25 15:18:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 13:15:59 +0100, Henry(k) wrote:

    > Tak też robię, ale czasami mam tylko sam aparat. Przydała by się kaburka
    > jak do Zenita, tylko te obiektywy bardziej odstające ;-)

    Lowepro OffTrail (chyba) noszony na d* jest fajna ,,kaburka'' :)

  • 56. Data: 2011-01-25 15:42:25
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces Michal Tyrala <w...@b...com.pl> zwrócił błąd:

    E tam, po co dodatkowo płacić. I te paski zwykle są na tyle wytrzymałe i
    tak zaprojektowane, żeby spełniały swoją rolę. Logo można zakleić czy
    zaszyć.

    > Moj jeden tez, bo sobie fundnalem beznapisowego Matina kiedys. Tylko do
    > malego eosa, czy u4/3 juz mi bylo kasy/czasu szkoda.

    Jak ktoś nosi do firm od u4/3 to raczej można odczytać że buntownik albo
    awangarda, a nie że się chwali. Ja bym na takiego z sympatią popatrzył.

    --
    Saiko Kila
    "We will build new ships to carry man forward into the universe, to gain

  • 57. Data: 2011-01-25 15:45:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 15:49, Stan.Matyska pisze:
    > ...zboczeniec;)

    > Nawzajem.

    Wiecie, kogo przypominacie? Czterdziestokilkolatków spod budki z piwem,
    z brzuszkami i wąsem, także w nosie, którym w życiu wyszło jak wyszło.
    Siedzą sobie tacy pod budką z piwem, przechodzi obok znana laska, na
    dodatek inteligentna i zaradna, a każdy z nich, skrycie się plując,
    zaczyna nawijać jaka to ona... no właśnie, przeczytajcie kilka postów
    wyżej :)

    Panowie, nie chcę was martwić, ale dokładnie to widzi każda kobieta
    czytająca wasze złote myśli. I część facetów, tych którym trochę
    bardziej ''wyszło''.

    --
    pozdrawia Adam
    /lepiej mieć dwa złote niż złotówkę, a jeszcze lepiej mieć dwa pięćdziesiąt/

  • 58. Data: 2011-01-25 15:47:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]

    Wiecie, kogo przypominacie? Czterdziestokilkolatków spod budki z piwem,
    z brzuszkami i wąsem, także w nosie, którym w życiu wyszło jak wyszło.
    Siedzą sobie tacy, przechodzi obok znana laska, na dodatek inteligentna

  • 59. Data: 2011-01-25 15:49:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 15:52, b...@n...pl pisze:

    > Wiesz, ja chodzę w żółtym podkoszulku, żeby mnie nie trafił piorun. To
    > taki sam zabieg magiczny jak zaklejanie nazwy aparatu, żeby nie ukradli.

    Myślę, że Cejrowski ma większe doświadczenie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /czy wiesz, że dziewiętnasty listopada jest międzynarodowym dniem toalet?/

  • 60. Data: 2011-01-25 15:52:27

    On 25.01.2011 16:49, Janko Muzykant wrote:

    > Myślę, że Cejrowski ma większe doświadczenie :)

    Mnie nie trafił jeszcze żaden piorun ;)

    --
    http://szumofob.eu