    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Martyna i Sony
    Date: Tue, 25 Jan 2011 16:42:25 +0100

    Proces Michal Tyrala <w...@b...com.pl> zwrócił błąd:

    E tam, po co dodatkowo płacić. I te paski zwykle są na tyle wytrzymałe i
    tak zaprojektowane, żeby spełniały swoją rolę. Logo można zakleić czy
    zaszyć.

    > Moj jeden tez, bo sobie fundnalem beznapisowego Matina kiedys. Tylko do
    > malego eosa, czy u4/3 juz mi bylo kasy/czasu szkoda.

    Jak ktoś nosi do firm od u4/3 to raczej można odczytać że buntownik albo
    awangarda, a nie że się chwali. Ja bym na takiego z sympatią popatrzył.

    --
    Saiko Kila
    "We will build new ships to carry man forward into the universe, to gain