eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMarcowy numer Motocykla › Re: Marcowy numer Motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Marcowy numer Motocykla
    Date: Fri, 27 Mar 2009 10:55:41 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 48
    Message-ID: <gqi8c5$93j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <b...@y...googlegroups.com>
    <gqfmj0$d69$1@inews.gazeta.pl> <gqfsv3$3h0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <49cbf2fd$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: gnw110.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1238148295 9331 83.3.100.110 (27 Mar 2009 10:04:55
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Mar 2009 10:04:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:591257
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Luczak" napisał w wiadomości
    > Mógłbyś wyjaśnić jak artykuł potwierdził Twoje obserwacje? Wszak
    > odwołujesz się jeszcze do 640, a nie 620 jak w artykule

    Rzeczywiście, zapomniałem, że na tym forum należy byc niezwykle
    precyzyjnym. Przepraszam, ale nie jestem ani zawodnikiem, ani fachowcem
    w dziedzinie najnowszych technologii motocyklowych. Materiał porównawczy
    mam w zasadzie żaden.
    Artykuł potwierdził, że stary silnik lc4 (bez znaczenia czy 620 czy 640)
    lepiej
    idzie na gumę i łatwiej można dozować ilość kucy na tyle, ale też można go
    łatwo
    zdusić gwałtownie odwijając manetę. Tak mam u siebie w lc4 adv. Trochę
    lepiej
    jest po zmianie wydechu na DAM-a.
    690 SMR (tak wiem, że to nie jest enduro) ale silnik, zasilanie i rama
    dokładnie
    taka sama Jest strasznie dużo mocy w górze, ale można ją uzyskac niemal
    natychmiast szybko kończąc obroty na 1,2,3 biegu ponieważ rol gaz działa bez
    żadnego oporu.

    > Lekceważenie 16kg wagi w enduro trudno nawet komentować, dla ułatwienia
    > podpowiem autorowi, że LC4 też można wyposażyć w Acrapovicia.

    Nieśmiało odważę się polemizować, że większe znaczenie od czystej wagi
    sprzęta ma rozłożenie mas czyli zwyczajne jego wyważenie. Co z tego, że
    cała koza jest stosunkow lekka jak ma wysoko środek ciężkości,
    który będzie Cię poniewierał na każdym nawrocie. Mój stary lc4 zaczyna
    mnie straszyć w terenie jak ma więcej niż 10 l w baku. Ostatnio o tym
    zapomniałem i złamałem łapę, a w terenie raczej się łamiemy
    przy konkretnych glebach, a nie przewracaniu sprzęta na postoju. Być może
    walory trakcyjne lżejszego kompetyszyna o wysokim środku ciężkości nie
    przewyższają na winklu cięższego ale niższego 690, ale przy przelatywaniu
    przez doły i pnie już jest odwrotnie.

    > Tendencyjność ocen płynie prawie z każdego zdania, kompomitując autora
    > jako fachowca.

    Proponowałbym słowo: subiektywne odczucia. Bo w przeciwnym wypadku
    należałoby zacząć wielką dysputę na temat charakteru prawdy obiektywnej.
    Artykuł nie jest rozprawą naukową. Ktoś się karnął i napisał jak to przeżył.
    Ktoś inny chciałby to przeczytać. To wszystko.

    Pozdrawiam
    Irek ktm-y


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: