  • Data: 2009-03-27 11:29:13
    Temat: Re: Marcowy numer Motocykla
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ozz" napisał :
    > Przede wszystkim nalezy zwrocic uwage na jedna SENSACYJNA wrecz kwestie
    > jak na artykul w Motocyklu. Otoz nie wygral w tym porownaniu sprzet BMW.
    > Zadziwiajace. Wiem, ze w porownaniu nie bralo udzialu BMW, ale w tej
    > gazecie musi wygrac. Dziwne, bardzo dziwne.

    Nie ma powodów do niepokoju. Kolejny, kwietniowy numer jest, w zasadzie,
    cały poświęcony różnym modelom BMW. Najpierw nowe K1300S rozkłada w
    bezpośrednim porównaniu Buzę i ZZRa, potem porównanie średniego GSa do
    dużego i do ADVa. Dla niepoznaki w dalszej części numeru jednocylindrowe
    G650 Xmoto przegrywa z dwucylindrowymi fałkami od Aprilii i KTM. Ale
    przegrywa też z europejczykami, nie tam z jakimiś skośnymi. Potem
    bałwochwalczy tekst o BMW LoRider. Zaraz po tym następują wyniki dorocznego
    plebiscytu Best Bikes 2009. BMW wygrywa w kategoriach 'Enduro i Supermoto'
    oraz w 'Turystyczne'. Niejako na osłodę pozostaje test nowego KTM 1190 RC8R
    oraz Ducati 1198 S. Ale to też, cholera ciężka, europejczyki. No żesz w
    mordę. Na kolejnych stronach pojawia się test Triumpha Street Triple R.
    Znowu Europa !

    Ja nie wiem, chyba nie warto kupować, ani słowa o nowych wycięciach w
    owiewce tegorocznego modelu Suzuki, Hondy czy Kawasaki. Same bzdety o
    ABSach, Paraleverach, elektronice w zawieszeniach i hamulcach. Słowem też
    nie napomknęli o nowym modelu Harleya o trafiającej do wyobraźni nazwie
    FLXSRTWKLHTPXSZUI. Żenada !!!
    ;-)
    --
    PZDR