  • 1. Data: 2009-03-26 09:50:10
    Temat: Marcowy numer Motocykla
    Od: moon48 <m...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was ma i ew. mógłby wystawić gdzieś skan artykułu z
    marcowego numeru Motocykla, w którym jest porównanie KTM 620 Enduro z
    690 Enduro?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-03-26 10:49:04
    Temat: Re: Marcowy numer Motocykla
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-26 10:50:10 +0100, moon48 <m...@g...com> said:

    > Czy ktoś z Was ma i ew. mógłby wystawić gdzieś skan artykułu z
    > marcowego numeru Motocykla, w którym jest porównanie KTM 620 Enduro z
    > 690 Enduro?

    Nie warto. Taki artykuł (czy raczej "artykuł") z którego nic senswnego
    nie wynika. Nawet jako lektura na kiblu.
    Rozwaliło mnie określenie 690 "hard enduro".

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-03-26 12:35:54
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości

    > Nie warto. Taki artykuł (czy raczej "artykuł") z którego nic senswnego nie
    > wynika. Nawet jako lektura na kiblu.
    > Rozwaliło mnie określenie 690 "hard enduro".

    Mam do czynienia z obydwoma silnikami i nie uważam tego
    artykułu za bezsensowny, wręcz przeciwnie - potwierdził
    moje obserwacje na tyle, że nie myślę już o tym, że mam
    popsuty motor. Stary 640 jest płynny ale słaby, nowy 690
    jest mocny ale taki trochę zerojedynkowy dzikus. Trzeba sobie
    powiedzieć co bardziej pasuje.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 4. Data: 2009-03-26 12:48:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-26 13:35:54 +0100, "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> said:

    > Mam do czynienia z obydwoma silnikami i nie uważam tego
    > artykułu za bezsensowny,

    Ja, mając kontakt z kilkoma starszymi LC4, z tego artykułu nie
    wyciągnąłem nic ciekawego. Niby oba fajne, choć o dziwo nowszy
    fajniejszy (zaskakujące, nie?), dużo pitolenia o tym, jaki to panowie
    dziennikarze sobie hardkor urządzili.

    > wręcz przeciwnie - potwierdził
    > moje obserwacje na tyle, że nie myślę już o tym, że mam
    > popsuty motor. Stary 640 jest płynny ale słaby,

    Ekhm, czy Ty aby nie miałeś/masz 640 Adv? Bo w artykule porównują 620
    SuperCompetition, a to jakby ciut inna bajka.
    Zresztą zestawienie motocykli też tak se dobrane, bo raczej mało kto
    będzie prowadził rozważania pomiędzy sprzętem nowym, a ~8 letnim. IMHO
    sensowniejsze byłoby porównanie z 625SXC.

  • 5. Data: 2009-03-26 15:12:17
    Od: moon48 <m...@g...com>

    Ekhm, dzięki Panowie, ale czy macie może pod ręką kawałek scannera, co
    by rzucić tekst źródłowy?
    Może więcej osób mogłoby podyskutować ;)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 6. Data: 2009-03-26 16:55:42
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "moon48" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Ekhm, dzięki Panowie, ale czy macie może pod ręką kawałek scannera, co
    by rzucić tekst źródłowy?
    Może więcej osób mogłoby podyskutować ;)

    Dołączam sie do petycji:)

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 7. Data: 2009-03-26 17:02:50
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > by rzucić tekst źródłowy?
    > Może więcej osób mogłoby podyskutować ;)

    Proszę:
    http://www.mystik.alfatel.pl/temp/moto/motocykl3.rar

    pozdr.
    Mystik

  • 8. Data: 2009-03-26 19:01:43
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Fakt. Test zupełnie nic mi nie powiedzial.

    Oba fajne i tyle - ale ten nowszy fajniejszy bo nowszy.
    A tak wogole to dopiero ten nowy to hard enduro bo ten stary tylko udawal
    (ciekawe co by pisali o tym SC kiedy on byl nowy)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 9. Data: 2009-03-26 19:38:42
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mystik pisze:

    > Proszę:
    > http://[...]
    >
    > pozdr.
    > Mystik

    To może ja się tradycyjnie przypieprzę :-P ;-) do naruszania praw
    autorskich właściciela / wydawcy periodyku...

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-03-26 19:54:34
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 26 Mar 2009 20:38:42 +0100, (pj) <j...@g...com> wrote:

    [...]

    > To może ja się tradycyjnie przypieprzę :-P ;-) do naruszania praw
    > autorskich właściciela / wydawcy periodyku...

    Przekazanie kopii znajomym mieści się w ramach dozwolonego użytku
    osobistego, tak samo jak pożyczanie. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik