  • Data: 2012-05-08 21:29:38
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4fa96cde$0$1304$6...@n...neostrada
    .pl...
    >Takie przekonanie (tyle że odwrotne) powstało chyba tylko w Twojej
    >głowie.
    >Ja mam absolutnie gdzieś ustawowe limity, moim zdaniem limit dla
    >alkoholu powinien wynosić 0,00.
    >Tak żeby uciąć wszystkie głupie zastanawianie się ile można wypić.
    >Prosto - wcale nie można.

    A ktos inny ci powie ze jego zdaniem limit na prekraczenie predkosci
    powinien wynosic zero.
    Proste - wcale nie mozna przekraczac.

    I kto ma racje ? Ani on nie uzasadnil swojego stanowiska, a ni ty :-P

    >Kłamiesz, pierwszy nowy samochód kupiłem dużo później, niż
    >gardłowałem za pozostawieniem tamy dla złomów.

    A jak gardlowales to oczywiscie miales na mysli ze "moj nie jest zlom
    i nie moze byc poki go drogo nie sprzedam" :-)

    >Samochodów tyle ile potrzebuję miałem pod dostatkiem od 1990 roku,
    >więc znowu kłamiesz, bo nie mogłeś znać moich poglądów przed 1990.

    Ale samochodow jest na drogach za duzo i nalezy ograniczyc ich ilosc,
    nieprawdaz ?
    Oczywiscie tak zeby Cavallino mogl jezdzic, a inni nie, wtedy bedzie
    dobrze :-)

    Tylko oczywiscie nie pomyslales co bedzie jak ci wszyscy policjanci
    beda musieli wyrobic normy na zmniejszonej ilosci pojazdow :-)

    J.