  • Data: 2012-05-09 09:32:10
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4faa1b74$0$26685$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Nie zauważyłem, żeby kultura pracy silnika na tym ucierpiała,

    Nie mówimy o kulturze, tylko o zużyciu.

    >nic nie szarpie, nie buczy, odgłos silnika nie jest nienormalnie niski.
    >Obroty, jak pisałem, też blisko zalecanej normy 2000-3000.

    Albo bzdury wypisujesz, albo Twój samochód wyciąga 150.
    Gdybyś przy 60 km/h miał 3000 obrotów, to przy 120 km/h miałbyś 6000 (a
    silnik wyłby jak potępieniec), a przy 150 km/h 7500 obrotów, a to jest maks
    dla większości silników benzynowych.
    No chyba że masz 5 biegową Syrenkę. ;-)

    > Znam też takiego, co w mieście nie wrzuca więcej od 3ki. A ma silnik
    > zaledwie 1.1 (albo 1.2). Niestety spalania nie porównam, bo on ma odwrotne
    > proporcje miasto-trasa niż ja.
    >
    > W poprzednim samochodzie nie miałem obrotomierza i biegi przy spokojnej
    > jeździe wrzucałem tak:
    > 30km/h - trójka
    > 50km/h - czwórka
    > 80km/h - piątka
    > i to się zawsze sprawdzało.

    Może być, ja wrzucam (najniżej) trójkę przy 40, czwórkę przy 60, a piątkę
    przy 80.
    Ale to daleko nie to samo co piątka przy 50.