  • Data: 2012-05-10 13:23:38
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1pb0ebcwgbate$.1295z5rr9p4ao.dlg@40tude
    .net...

    > I dlatego ze sam sie nie znasz na samochodach, to uwazasz ze innym trzeba
    > posiadania staroci zabronic ?

    Posiadania nie.
    Sprowadzania.
    Złomów, a nie samochodów.
    Np. nienaprawionych, po wypadkach, wyrejestrowanych, złomowanych w kraju
    pochodzenia, zbyt zużytych itd itp

    > O ile pamietam to jednak gardlowales zeby "ograniczyc ilosc zlomow" a nie
    > zeby "zbudowac nowe drogi"

    Bo nie chodzę do przedszkola tak jak Ty, więc zdawałem sobie sprawę, że
    nowych dróg nie będzie.

    >, ale widzac od posiadania ostatniego zlomu
    > zmienil ci sie punkt siedzenia :-)

    Poniekąd tak, przez ostatnie 15 lat przekonałem się do klasyków (dawno
    zresztą), więc samochody spełniające kryteria zabytków bym dopuścił do
    importu.
    To jedyna zmiana w moich przekonaniach, chociaż może nawet nie do końca
    zmiana, co wcześniej po prostu mnie to nie interesowało.
    No i jak zwykle mylisz skutki z przyczynami, to nie punkt widzenia zmienił
    mi się gdy kupiłem starocia, tylko kupiłem starocia ponieważ deczko zmienił
    mi się punkt widzenia.
    Częściowo pod wpływem Willysa Boriego. ;-)